بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر : ۱۳۲۲۵۵
این روزها امکان ندارد برای گرفتن شماره تلفن یا موبایلی، همان بار نخست، موفق شوید! لااقل باید 3 بار تلاش کرد تا تماس برقرار شود. تماس که برقرار شد ، لااقل سه چهار بار برای قطع شدن و تماس مجدد ، باید مجدداً تماس بگیرید! تازه اگر تماس تان کوتاه باشد!

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ این افتضاح تازه که بسیار آزاردهنده شده ، چند هفته ایست شهروندان و هموطنان را آزار می دهد! اینترنت هم که جای خود ، سرعتش روز به روز افتضاح تر از دیروز! و جالب آنکه دعوا بر سر افزایش پهنای باند اینترنت نیز در جریان است!

نارضایتی مشتریان به علت و عوامل مختلف بسیار محسوس و مشهود به نظر می رسد و اگر مخابرات تصمیمی جدی برای بهبود کیفیت خطوط خود نگیرد ، اتفاقات ناخوشایندی در راه خواهد بود و این امر بسیار محتمل به نظر می رسد و وقوع آن زنگ خطر ها و هشدارها را در این زمینه افزایش می دهد .

یکی از مشترکین در تماس با «انتخاب» می گوید: آنتن دهی های این روزها افتضاح است، دائم قطع و وصل می شود ، آخر این چه وضعشه؟ مگه ما پول ندادیم؟ مشکل چیست؟ 

شهروند دیگری به نام سعید گفت: من از اینترنت موبایل استفاده می کنم ، اما چه سود که ضعف در آنتن دهی امان ما را بریده است، اصلا ارتباط کاملی نداریم . اینترنت در منطقه ما که در اتفاقا در مرکز تهران است مقدور نیست ! چون آنتن دهی ضعیف است!

این تنها بخشی از درد دل های شهروندان ناراضی بوده است که نگران آنتن دهی بودند، سخنانی آشنا اما متعلق به یک دهه پیش ، روزگاری نزدیک به سال 80، 81 که همه جا از آنتن دهی می نالیدند! اما گویی بار دیگر این فاجعه ، به شکل دیگری بازگشته است!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر