تغییر زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه ی صاحبان سهام..."> اصلاحیه زمان برگزاری مجمع عادی شرکت بورس کالا

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۱
تغییر زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه ی صاحبان سهام...
کد خبر : ۱۳۲۶۱

اصلاحیه زمان برگزاری مجمع عادی شرکت بورس کالا

تغییر زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه ی صاحبان سهام

با عنایت به تغییر زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه از تاریخ 11/3/1387 به 27/3/1387 بدین وسیله از کلیه ی سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه ی این مجمع که به منظور بررسی عملکرد دوره ی مالی منتهی به تاریخ 29/12/1386 راس ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 27/03/1387 در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران واقع در : تهران، خیابان طالقانی – بعد از خیابان فرصت - ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران – طبقه دهم، تشکیل می گردد، حضور به هم رسانند.

دستورجلسه:

1-استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی

2-بررسی و تصمیم گیری در خصوص صورت های مالی دوره ی عملکرد

3-تصمیم گیری در مورد تقسیم سود

4-تعیین بازرس قانونی

5-تعیین روزنامه های کثیرالانتشار

6-سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی می باشد

ضمنا مجوز ورود به جلسه ی مجمع در ساعات اداری روز های شنبه و یکشنبه مورخ 25/3/1387 لغایت 26/3/1387 در محل قانونی شرکت و همچنین از ساعت 8 صبح در محل برگزاری مجمع، به سهامداران محترم شرکت یا نمایندگان قانونی آن ها ارایه خواهد شد، لیکن به منظور کاهش ازدحام و جلوگیری از اتلاف وقت، از سهامداران گرامی درخواست می شود حتی المقدور با مراجعه به محل شرکت نسبت به دریافت مجوز ورود به جلسه ی مجمع اقدام فرمایند.

نکته بسیار مهم: براساس مفاد تبصره ی 2 ماده ی 21 اساسنامه ی شرکت، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند وکالت سهامداران دیگر را به نحوی که به همراه سهام خود بیش از 5/2 درصد از کل سهام شرکت باشد، در مجامع عمومی بر عهده بگیرد.

شایان ذکر است، در مورد سهامدارانی که براساس اطلاعیه قبلی نسبت به دریافت مجوز ورود به جلسه ی مجمع اقدام نموده اند، نیاز به مراجعه مجدد نمی باشد و مجوز های دریافتی معتبر است.
سهامداران محترم می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از طریق شماره تلفن های: 2- 88838741 – 021 با امور سهام شرکت تماس حاصل فرمایند. ( نشانی شرکت: میدان فردوسی – خیابان سپهبد قرنی – نرسیده به خیابان سمیه – خیابان کامل – پلاک 4 )

از طرف هیأت مدیره ی شرکت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر