بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر : ۱۳۲۷۱۷
جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، گفت: با تلاش های صورت گرفته، امروز مناطق مرزی کشور با وجود توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی از امنیت پایدار و مطلوب برخوردار است.

سردار سرتیپ دوم 'احمد گراوند' روز پنجشنبه درآیین جشن دانش آموختگی مهارتی نیروهای مرزبانی مرکز آموزشی مرزبانی شهید ادیبی مرزن آباد چالوس، افزود: اکنون با اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مرزبانی، نظامی و انتظامی، همت مرز نشینان و سربازان گمنام امام زمان (عج) از تمام مرز های کشور به نحو مطلوب حراست می شود و دشمن اجازه تعرض به خاک میهن اسلامی را ندارد.

وی اظهارداشت: درحال حاضر نظام اسلامی در حوزه اقتدار به جایگاهی رسیده است که از مناطق مرزی کشور پاکستان نیز مرزبانی می کنیم.

وی تصریح کرد: امروز به فضل الهی ایران اسلامی به لحاظ برخورداری از هشت هزار و 755 کیلومتر راه مرزی و نیروهای مقتدر مرزبانی، نظامی، انتظامی و موقعیت جغرافیایی بی نظیر ، دارا بودن تنگه هرمز، جزیره ابوموسی و نقاط مختلف راهبردی در بین کشورهای منطقه جایگاه خوبی دارد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فراهم کردن امکانات زیرساختی درمناطق مرزی کشور گفت: درچند سال اخیر اقداماتی قابل توجهی با همکاری نیروهای سپاه، نظامی و انتظامی دربخش های مختلف زیرساختی از جمله ایجاد تعدادی برجک و ساخت حدود 200 کیلومتر راه مرزی درمناطق جنوب شرقی کشور صورت گرفت به نحوی که دشمنان نتوانند کوچک ترین ضربه ای به کشور وارد کنند.

گراوند افزود: اکنون وضعیت به گونه ای است که روز به روز شاهد کاهش چشمگیر میزان شهدا و گروگانگیری در مناطق مرزی کشور هستیم به نحوی که در برخی از نقاط نیز چنین اتفاقاتی به صفر رسیده است.

وی برقراری امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا، تلاش نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی برغم تهدیدات دشمنان از لحاظ امنیت همچون نگینی درمیان کشورهای منطقه می درخشد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا همکاری مردم و مراجع قضایی در برقراری امنیت در کشور را بسیار موثردانست و دراین زمینه خواستارهمکاری بیش از پیش شد.ک/2

اشتراک گذاری :
ارسال نظر