بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر : ۱۳۲۸۸۲

سرمربی سابق پرسپولیس در پیغامی برای رئیس هیات مدیره باشگاه گفته که تا قران آخر پولش را می خواهد.

پیغام علی دایی برای سیاسی / پرداخت 6 میلیارد تومان به دایی !

علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس بركنار شد. حالا این وسط فقط تكلیف قرارداد میلیاردی او با این باشگاه نا‌معلوم مانده است.

شنیده شده كه اخیرا نماینده این مربی با حضور در باشگاه درباره حق و حقوق این مربی گفتگویی با رییس هیات‌مدیره پرسپولیس انجام داده است.

در شرایطی كه مدیران باشگاه در نظر دارند با مذاكره با دایی درباره مابقی مطالبات و پول قرارداد سال آینده از این مربی تخفیف بگیرند، سرمربی سابق سرخپوشان به مدیران باشگاه پیغام فرستاده كه تا قران آخر پولش را باید پرداخت كنند و گرنه رسما به فیفا از باشگاه شكایت خواهد كرد و اسناد و مدارك خود را درباره پشت پرده باشگاه در رسانه‌ها منتشر خواهد كرد.

جام، علیرغم اینکه روز گذشته سیاسی در برنامه ورزش و مردم در کمال آرامش اعلام کرده که مطالبات دایی را تا انتها خواهند پرداخت ولی به نظر می رسد مذاكرات روزهای آینده باشگاه با دایی، حواشی خاصی به همراه داشته باشد.

به ویژه الان كه شنیده شده اعضای هیات مدیره اخیرا جلساتی با مسئولان ورزشی كشور برگزار كرده بودند كه راهكاری پیدا كنند تا دایی بركنار شود و اتفاقا بتوانند پول او را هم به طور كامل ندهند.

گفتنی است در قرارداد دایی آمده که در صورت برکناری، باشگاه موظف است 3 برابر دستمزدش را پرداخت کند که با یک حساب سرانگشتی می شود چیزی حدود 6 میلیارد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
اگر پولش را بگيرد پشت پرده را افشا نمي كند؟؟؟!!! گرين كارد كه داري قهرمان، اين پول را بگير و برو امريكا خوش بگذرون. هر چند اين باشگاه دولتي است و پولش پول بيت المال.
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
قردادترکمن چای است ؟؟؟ افتابه ولگن هفت دست . شام و.......
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
بله وقتی پرداخت کننده پول مردم باشند چه 6میلیارد چه 600 میلیارد . جالب قراردادی از جیب وکیسه مردم.
محمد
Germany
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
جناب آقای دایی . فراموش نکن که این پول بیت المال است اینطوری براش نقشه کشیدی. بیشترین دستمزد در لیگ و بدترین نتایج پرسپولیس هیچ تناسبی با هم ندارند. فراموش نکن حمایت مردم و پرسپولیس شما را میلیاردر ساخت.برای آقایانی که قرارداد ترکمانچای را با ایشان امضا کردند متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
واقعا باید به صد هزار تماشا چی و مردمی که برای 90دقیقه فوتبالی که سطحش از سطح فوتبال دستی هم پایین تر است افسون خورد. تماشاچی های متعصب ما این همه از وقت و انرژیشونو صرف این فوتبال بی کلاس می کنند بعد این آقایون دوسر برد حال می کنند
با باعلی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
این تاوان نحوه بر خورد بد هیئت مدیره است که بدین نحو با یک قهرمان ملی بر خورد کرده اند آنان جوابگو باید باشند آنهائی که بواسطه قدرت پول برای فوتبال تصمیم گیری می کنند وباید پولشان را نیز همین طور خرج کنند حداقل آقای دائی کمی از پول ها را در فعالیت های عام المنفعه وبرای بیماران سر طانی خرچ میکند
کامیار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
دمش گرم!! نوش جوونش!!!!! من یه استقلالیم ولی علی دایی اعتبارشو از سر راه نیاورده که یکی مثله سیاسی اینجوری بخواد باهاش بازی کنه!!