بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر : ۱۳۳۱۰۲
محمدعلی ابطحی از درخواست محمد خاتمی برای حضور در بیمارستان و عیادت از رهبر معظم انقلاب و عدم اجازه به وی برای چنین حضوری می گوید.

سید مهدی دزفولی، روزنامه نگار در صفحه ی شخصی اش در گوگل پلاس نوشت: «امروز (یک شنبه) برای مصاحبه درباره ی دوران اصلاحات و مابعد آن رفته بودیم پیش آقای محمد علی ابطحی. از هر دری بحث شد، از جمله عمل جراحی رهبری و نامه ی آقای خاتمی خطاب به حضرت آقا.
یکی از دوستان سوال کرد که چرا آقای خاتمی نرفتن برای عیادت رهبری و اساساً چنین تمایل و درخواستی مطرح شده از طرف آقای خاتمی؟ آقای ابطحی هم پاسخ دادن که ظاهراً آقای خاتمی با بیت تماس گرفتن و درخواست وقت ملاقات کردند و اعضای بیت در پاسخ گفتن اگر رهبری اجازه ی دیدار را دادند، با شما تماس گرفته می شود. اما خبری از اجازه و تایید دیدار داده نشده است. من هم سوال کردم چرا با جناب آقای هاشمی و حاج سید حسن خمینی نرفتن که گفتن ممکن بوده رهبری اجازه ی ورود و ملاقات ندن و برای همین همراه آن دو بزرگوار نرفتن!»

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کینه توزی در اسلام گناه محسوب می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
شخص بزرگواری مانند اقای خاتمی که بهترین دوران جمهوری اسلامی در زمان ریاست ایشان بود را نمی توان با این تخریب ها از دل مردم بیرون کرد!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
اصلا از کجا معلوم ابطحی درست گفته باشد . تنها به قاضی نروید اقای خاتمی خودش ماشالله ادم بی سرو زبانی نیستند نمی شود روی حرفای ابطحی حساب کرد
ناشناس
Singapore
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
سیاست جذب حداکثری رو یادتونه؟ میخوان خاتمی جذب بشه منتها جذب اپوزوسیون خارج نشین.