بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر : ۱۳۳۱۲۸
وزیر کشور با بیان این که ایران همواره قربانی تروریسم و مورد تهدید آن است، گفت: ما مبارزه با تروریسم را وظیفه خود می دانیم و در این زمینه از کشورهای اسلامی همچون سوریه و عراق حمایت می کنیم.

به گزارش «انتخاب»، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران درباره ائتلاف شکل گرفته به سرکردگی آمریکا برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و این که آیا جمهوری اسلامی ایران در این زمینه همکاری می کند، اظهارداشت: ما به آمریکایی ها در این باره و مسایل دیگر اعتمادی نداریم چرا که رفتارهای دوگانه زیادی را از خود نشان داده اند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در موضوعاتی نظیر مبارزه با تروریسم، حقوق بشر، استفاده صلح آمیز هسته ای و دهها مورد دیگر عملکردهای دوگانه ای داشته است. 

وزیر کشور همچنین درباره اظهارنظر انصار حزب الله به منظور فعالیت 4000 ناهی منکر در تهران از هفته آینده گفت: هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشد. در حوزه اجتماعی متولی وزارت کشور است و با این مباحث به صورت قانونی رفتار می‌شود.

وی افزود: دولت برای اعمال حاکمیت باید سیاست‌های نظارتی داشته باشد؛ اما در حال حاضر اختیار لازم را در اعمال برخی نظرات در شهرها ندارد. 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
جالبه وزیر بصورت تلویحی داره میگه وزارت کشور نمیتونه جلوی تندروها رو بگیره قوه قضاییه هم که در چنین مواردی میگه باید شاکی خصوصی وجود داشته باشه تا بشه پیگیری کرد ومن نمیدونم دادستان این وسط پس چیکارست. اگر دولت و قوه قضاییه نمیتونن این خودسرها رو کنترل کنن پس کی میتونه؟ اینا از کی دستور میگیرن و به کی جواب پس میدن که هیچ کی جرات نداره جلوشون وایسه؟