بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
با توجه به تمایل شرکت ملی صادرات گاز ایران در ساخت نیروگاه برق

مذاکره ای با شرکت مپنا انجام نگرفته است/ارایه مجوز صادرات برق به میزان 20 درصد

طی روز اخیر خبری مبنی بر توافق اولیه شرکت ملی صادرات گاز ایران با یک شرکت خصوصی برای ساخت نیروگاه و صادرات برق در برخی از خبرگزاری ها منتشر شد .
کد خبر : ۱۳۳۱۴۰
نویسنده :
محمدآموخته
تاکنون شرکت ملی صادرات گاز ایران مذاکره ای با شرکت مپنا مبنی بر انعقاد قرارداد ساخت نیروگاه های تولید برق نداشته است.

براساس این گزارش، طی روز اخیر خبری مبنی بر توافق اولیه شرکت ملی صادرات گاز ایران با یک شرکت خصوصی برای ساخت نیروگاه و صادرات برق در برخی از خبرگزاری ها منتشر شد که برخی از اهالی تالار گمانه هایی از حضور شرکت های بورسی متخصص در این امر را به میان آوردند.

در همین راستا، مدیر سرمایه گذاری شرکت مپنا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با تکذیب هرگونه قرارداد شرکت ملی صادرات گاز ایران با این شرکت خصوصی برای تولید برق صادراتی اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه مذاکره ای با شرکت مپنا مبنی بر انعقاد قرارداد ساخت نیروگاه های تولید برق انجام نگرفته است .

وی در ادمه در خصوص صادرات برق گفت : در صورت اجرای طرح صادرات برق قطعاً از شرکت مپنا نیز به دلیل گسترش فعالیت در شهرهای مرزی کشور از جمله نیروگاه سنندج و توس در راستای کاهش هزینه های ترانزیت استفاده خواهدشد.

نادری در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت مپنا امکانات لازم برای ساخت نیروگاه تولید برق از صفر تا 100 درصد را با تولید توربین های گازی و بخاری را در اختیار دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر