بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر : ۱۳۳۵۹۳

مشاور فرهنگي دولت و عضو کميسيون حقوقي و قضايي مجلس نسبت به گشت ارشاد موتوري گروه انصار حزب ا... واکنش نشان دادند. ۲۳ شهريور ماه امسال انصار حزب ا... به طور رسمي اعلام کرد که با چهار هزار نيرو براي مبارزه با بدحجابي و فساد به سطح شهر مي آيد و نيروهاي موجود براي پوشش کامل اين فريضه سه هزار زن و بقيه مرد هستند.

دراين باره حسام الدين آشنا مشاور فرهنگي رئيس جمهور ضمن انتقاد از راه اندازي گشت ارشاد موتوري گروه انصار حزب ا... خطاب به عبدالحميد محتشم دبير کل اين گروه گفت: خوب است به ياد داشته باشيد که دوران ترک تازي دهه 70 به پايان رسيده است. 
او گفت: نه نيروي انتظامي ،نه ارشاد ،نه قوه قضائيه،نه وزارت کشور و نه حتي بسيج از موتورسواران وي استقبال نمي کنند، به خصوص اينکه کلاه ايمني به سر نداشته باشند!


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
نهادهای قدرتمند اصلی مخالفتی با انصار نکرده اند. مخالفت صرفا از طرف دولت روحانی و معدودی اصولگرایان میانه رو بوده است. متاسفانه ادعاهای حسام الدین آشنا صادق نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
3 هزار تا زن با موتور خیلی باحاله کلاه کاسکت هم نذارن
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
خود همین زنان با موتور ظاهر خوبی ندارد من با بد حجابی مخالفم ولی این کارها دکان بازار است این اقایان احتمالا دنبال کاسبی خودشان هستند و اتفاقات بدی و سواستفادهایی که از کنار این مسایل برای دختران مردم زیاد افتاده یادمان نرفته پس الکی جو را شلوغ نکنیم باید درست و منطقی تر این قضایا را شروع کرد راستی چرا این انصار در زمان احمدی نزاد به این فکر نیافتادند متاسفانه در کشور ما تصمیمات غیر اصولی و خیلی دیر اتفاق میافته