بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر : ۱۳۳۷۶۳

سد لار خشک شد + عکس

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سید حسین هاشمی استاندار تهران و حمید چیت چیان وزیر نیرو از سد لار و تصفیه خانه 3 تهران بازدید کردند. سد لار بر روی رودخانه هراز در ۷۵ کیلومتری شمال شرق تهران و در ۱۰۰ کیلومتری شهر آمل قرار دارد.




کتک خوردن دو نجات غریق در بندر انزلی!

به گزارش ایسنا، رئیس هیأت نجات غریق و قواصی گیلان با اعلام این خبر گفت: امیرحسین بلوک باشی و فرزاد بلوک باشی از قهرمانان و مدرسان نجات غریق توسط یک خانواده مسافر کرمانشاهی که در حال شنا در منطقه خطر آفرین دریای انزلی بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.سید امیر نوری سادات افزود: پس از این درگیری این دو منجی غریق دچار شکستگی و آسیب دیدگی سر و دست شدند و به مدت دو روز در بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی بستری شدند.وی خاطرنشان کرد: مجرمین فعلاً به قید ضمانت آزاد هستند اما پرونده آنها از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.نوری سادات از مردم و خصوصاً مسافران خواست که به تذکرات منجیان غریقی که در گرما و سرمای هوا محافظ جان آنها هستند توجه کنند تا با خاطره خوش به شهر و استان خود بازگردند.وی تصریح کرد: تاکنون 49 نفر در دریای گیلان غرق شده‌اند که همگی آنها در منطقه خطرآفرین شنا کرده و به تذکرات منجیان غریق توجه نکرده بودند.

ارتباط نام همسر بابک زنجانی با "سورینت"

به گزارش اقتصاد نیوز، كارمند يكي از شعب بانك ملت كه مي‌گويد از 20 سالگي بابك زنجاني را مي‌شناسد.شناخت او نه آنقدر زياد است كه از زير و بم ميلياردر جنجالي خبر داشته باشد و نه آنقدر كم كه نتواند در چگونگي پولدار شدن او شك كند. اين آشناي قديمي زنجاني مي‌گويد كه آنقدرها از او شناخت داشته كه چند باري به اطرافيانش براي شراكت با بابك زنجاني زنهار دهد كه او قابل اعتماد نيست.مي‌گويد كه بابك زنجاني زرنگ بود و هيچ‌وقت چيزي همراه خودش نداشت؛ « تنها چيزي كه در جيب داشت دو دستش بود. او فقط يك كت و شلوار مشكي داشت با يك پيراهن سفيد و در برخي اوقات يك خودنويس. »اما شايد اگر روايت كسي كه نخستين دسته چك زنجاني را صادر كرد و براي سال‌ها آشناي نزديك او شد را بخوانيم، چندان اين بالا و پايين‌ها غريب به نظر نرسند؛ « او از هر كسي براي رسيدن به خواسته‌هايش استفاده مي‌كرد. همسر بابك زنجاني كارمند يكي از بانك‌هاي دوبي بود. يك روز به او گفتم با اين خانم چگونه آشنا شدي؟ گفت: «خيلي دختر زرنگي است. مي‌تواند كارهاي من را خوب هماهنگ كند و براي ال‌سي‌هايم به او نياز دارم.» اسم همسر زنجاني ثريا بود كه به او سوري مي‌گفت: بعدها از او پرسيدم بابك اسم سورينت را از كجا آوردي و گفت اسم آن را از اسم همسرم برداشتم و به آن يك نت اضافه كردم. »

سفارش تلفنی ایفون 6 درتهران

واحد تجاری در ولنجک از امروز اقدام به فروش آیفون‌های 6 و 6 پلاس کرده است.این فروشگاه که دست به تبلیغات گسترده در سطح شبکه‌های اجتماعی زده است، محصولات خود را از کانادا، استرالیا و نیوزلند سفارش داده و هم‌اکنون هر کس که متقاضی آیفون باشد به راحتی می‌تواند تماسی با این واحد تجاری داشته و 40 دقیقه بعد، آیفون را در محل دریافت کند.قیمتی که برای آیفون6 در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری توسط این فروشنده در نظر گرفته شده، 4.750.000 تومان است.فروش این فروشگاه به اندازه‌ای داغ است که هنوز قیمت آیفون6 پلاس آن مشخص نشده است اما کسانیکه خواهان آن باشند می‌توانند تا امروز عصر صبر کنند.

آغوش ۲۸۰ میلیون یورویی + عکس

رئال مادرید دیروز با نتیجه فوق العاده 8 - 2 توانست رقیب خود دپورتیوو لاکرونیا را شکست بدهد. 6 گل از 8 گل رئالی ها را در این بازی این مثلث 280 میلیون یورویی به ثمر رساندند. احساس بازیکنان در این عکس نشان از نیاز مبرم رئال به این برد و این گل زدن ها داشت و آرامش بازیکنان این را نشان می دهد.

تفریح این روزهای علی دایی + عکس

به گزارش جام جم، علی دایی پس از اینکه از پرسپولیس کنار گذاشته شد در یکی از مصاحبه هایش گفت که حالا تمام وقت خود را به فرزندش اختصاص می دهد اما کیست که نداند علی دایی با میز بیلیارد سال هاست عجین شده!سرمربی اخراجی پرسپولیس طبق گفته اطرافیانش این روزها بیشتر از هر وقت دیگری بیلیارد بازی می کند. او که بیلیارد باز قهاری است زمانی گفت که در باشگاه های آلمانی بیلیارد بازی اجباری است. شاید بیلیارد بازی برای علی دایی لذت بیشتری از مربی گری در پرسپولیس داشته باشد!

عکس دردناکی از آوارگان کرد سوریه

به تازگی عکسی از یکی از زنان کرد سوریه منتشر شده است که برای جلوگیری از گم شدن فرزندانش در میان سیل جمعیت آوارگان، آنها را با طناب به خود بسته است.خبرها حاکی است که بر اثر اقدامات تروریست‌های داعش در مناطق کرد نشین سوریه، طی روزهای اخیر بیش از 50 هزار نفر آواره شده‌اند.تروریستهای داعش تا کنون به بیش از 60 روستای کرد نشین سوریه نزدیک مرزهای ترکیه حمله کرده‌اند.

نارنجک سازی در تهران+ عکس

این تصویر در تهران و در صنایع نظامی سپاه پاسداران به تاریخ شهریور 1364 برداشته شده و مربوط به تامین تسلیحات و مهمات مورد نیاز جبهه‌ها است.

یکی از حضار: بهار 96 منتظرتیم/احمدی نژاد: انشالله، راستی بهار 96 چه خبر است؟!

به گزارش انتخاب ،به تازگی ویدیویی از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در فضای مجازی منتشر شده که او در حال سخنرانی در میان حامیان خود مشاهده می شود.در این ویدیو، محمود احمدی نژاد ضمن تکرار سخنان آخرین ماه های ریاست جمهوری خود خطاب به حامیانش گفت: تا سخن از بهار می آوریم، عده ای عصبانی می شوند.رئیس جمهور سابق ایران بیان داشت: اگر موضوع بهار از زندگی ما بیرون رود، چیزی اما باقی نمی ماند.وی افزود: تمام آن روح انسانی ما به امید رسیدن بهار در حال تحمل زمستان است، مگرنه این عالم با وضعیت موجودش قابل تحمل نیست.احمدی نژاد خاطرنشان کرد: عشق به بهار و امید به آن است که آدم را زنده می کند که باید بگویم در وجود همه هست، ولو انکه متوجه نشوید.رئیس جمهور سابق ایران اضافه کرد: در واقع، عشق به اینکه یک روز بهتر و شرایط بهتری وجود خواهد داشت، ما را زنده نگه می دارد.وی گفت: اتفاقا از نقاط اصلی تمرکز شیطان غفلت کردن از بهار است، انقدر روی این مسئله کار کرده که تا اسمش را می اورید، یک عده عصبانی می شوند.یکی از حامیان احمدی نژاد در پایان سخنان او گفت: ما منتظر بهار 96 هستیم. احمدی نژاد در واکنش به آن همراه با خنده گفت: انشالله، راستی بهار 96 چه خبر است؟رئیس جمهور سابق ایران افزود: اتفاقا من از همین الان منتظر بهارم و هر روز باید منتظر بهار باشید.

بی کیفیت ترین خودروها معرفی شدند

به گزارش تسنیم، در ارزیابی کیفی خودروهای تولیدی در مرداد ماه،سه خودروی سایپا ۱۳۱Xمحصول سایپا، سایپا ۱۳۱Xمحصول پارس خودرو و سایپا ۱۳۲Xدر گروه قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان بی کیفیت ترین خودروها معرفی شدند.

محسن رضایی: قاسم سلیمانی اعجوبه است

"محسن رضایی" شامگاه شنبه در نشستی با پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:چرا در حال حاضر اصطکاک‌ها در کشور ما وجود دارد؟ مگر یک نظام و یک قانون اساسی نداریم؟ چقدر خودمان را به دست خودمان تضعیف می‌کنیم؟ این علامت ضعیف شدن برادری در جامعه و بالا رفتن تفرقه است. برادری، موجب همفکری و افزایش تدبیر می‌شود، لذا تدبیر جنگ در میان انبوهی از چالش‌ها و بحث‌ها انجام می‌شد و برادری از اشتباهات جلوگیری می‌کرد.دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنوز هم که فردی از رزمندگان در امور سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی قرار می‌گیرد و اگر به همان پاشنه برگردد، در کارها تحول عظیمی به وجود می‌آورد و نمونه آن، سردار قاسم سلیمانی در حال حاضر به تنهایی در عراق و سوریه می‌جنگد و اعجوبه‌ایست که با روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت تلاش می‌کند. چرا نمی‌خواهیم فرهنگ شجاعت و دوری از دنیا در جامعه نهادینه شود؟ چرا می‌خواهیم فرهنگ عافیت‌طلبی و ادعاهای مدعیان بی‌هنر وارد جامعه شود؟

افزایش خودسرانه قیمت نان در برخی نانوایی‌ها

به گزارش مهر،گرچه به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت نان قرار است اصلاح شود و اندکی هم افزایش یابد، اما برخی نانوایان در سطح شهر اقدام به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده و به پیشواز این تصمیم دولت برای تغییر قیمت نان رفته‌اند. در عین حال، خبرهایی هم از احتمال افزایش یارانه نقدی نان به گوش می‌رسد.

تیپ جالب علیرضا حقیقی+عکس

انتهای پیام/

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین نیکوکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
انشاالله هیچ وقت آن بهار را به چشم نخواهیم دید.
میلاد
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
آخی یعنی خدای نکرده تا 96 زنده نمیمونی که بهار ببینی ؟ انصافا نارحت شدم آرزوی سلامتی برات دارم
ناشناس
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
انشالله باشی خودمون نشونت میدیم... اندکی صبر کن و با وعده های دولت تدبیر خوشحال و خندان باش تا 96 .... برنامه ها داریم براتون
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
بله اقای احمدی نژاد،انشالله دربهار96به همه اصلاح طلبان وسلطنت طلبان،خواهیم گفت که انتخاب روحانی درسال92ازروی ناچاری بود،چراکه سال گذشته احمدی نژادی درانتخابات نبودکه مثل سال84بابیشترین اختلاف ارا،رییس جمهورشود