بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
در پی اجرایی شدن برنامه افزایش سرمایه خوارزمی و ثبت آن در مرجع ثبت شرکت ها، برگه سهام جدید 50 هزار سهامدار این مجموعه که در این برنامه شرکت کرده اند به دارایی های آنها اضافه شده است.
کد خبر : ۱۳۳۹۴۲
نویسنده :
جمشیدی
برنامه افزایش سرمایه 113 درصدی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از محل اندوخته و نیز آورده نقدی سهامداران و مطالبات حال شده در حالی طی 27 مرداد ماه امسال در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده که بسیاری از سهامداران "وخارزم" که در این برنامه افزایش سرمایه شرکت کرده اند، نسبت به عدم دریافت سهام جایزه و نیز درآمدهای حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده ناشی از اجرای برنامه مذکور معترض اند و اظهار دارند که علیرغم ثبت افزایش سرمایه به تعداد سهام موجود در پرتفوی بورسی آنها افزوده نشده است.

در همین ارتباط، مدیر امور سهام شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: در پی اجرایی شدن برنامه افزایش سرمایه "وخارزم" و ثبت آن در مرجع ثبت شرکت ها، برگه سهام جدید 50 هزار سهامدار این مجموعه که در این برنامه شرکت کرده اند به دارایی های آنها اضافه شده است.

سلیانی افزود: درآمد ناشی از فروش حق تقدم های استفاده نشده نیز با کسر هزینه ها به حساب سهامداران "وخارزم" واریز شده است. برهمین اساس می توان گفت تمامی مراحل اجرای برنامه افزایش اعم از اعطای سهام جایزه به سهامداران و واریز درآمدهای ناشی از فروش حق تقدم های استفاده نشده به حساب آنها، به طور کامل اجرایی شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: سهامداران سرمایه گذاری خوارزمی می توانند در صورت اعتراض یا بروز هرگونه مشکل پیرامون نحوه اجرای این امر، با حضور در محل استقرار شرکت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر