بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : ۱۳۴۰۳۸

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید سال‌های دفاع مقدس و از افتخارات امروز جهان اسلام و نور چشم خانواده شهدا، پس از تماشای فیلم سینمایی «چ» متنی را خطاب به آقای حاتمی‌کیا ارسال کرد.

متن این نامه که طبق وعده قبلی پژمان لشگری‌پور مدیر پروژه «چ» همزمان با شب تولد ابراهیم حاتمی‌کیا در سایت فیلم سینمایی «چ» قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به: سردار هنر برادر عزیز جناب آقای حاتمی کیا

از : سرباز اسلام و ایران

با سلام؛

فرصتی شد پس از مدت‌ها فیلم "چ" را ببینم. با دیدن آن صحنه‌ها به یاد غربت دیروز ایرانی‌ترین ایرانی‌ها و اسلامی‌ترین اسلامی‌ها، ایثارگران فداکاری که فرصت یافتید با هنر قابل تقدیر خود، یک نمونه از هزاران نمونه اعجاب‌آور آنان را به تصویر بکشید و بر مظلومیت امروز همان چهره‌های فراموش‌شده، گریه کردم.

برادرم از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسید و به سیمرغ‌های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدان‌های بیدارشده بر اثر این حقیقت ارزشمند ارائه شده و اشک‌های غلتانی است که بر گونه‌ها جاری ساختید.

جنت الهی برخاسته از دعای مادران شهیدان و مجروحان سال‌ها بر بستر افتاده، مبارکتان باد.

برادرت قاسم سلیمانی

۱۳۹۳/۶/۲۹


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پارمیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
واقعا درست هم میگن . فیل چ آقای حاتمی کیا باید اول میشد اما به دلایل 30 یا صی این اتفاق رخ نداد و آقای حاتمی کیا عزیز هم در جشنواره فجر سخنرانی زیبایی داشتن و مردم ایستاده برای ایشون کف زدن . درود بر این کارگردان ارزشی
پارمیدا
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
بخشی از سخنرانی : آقای روحانی فرهنگ را به مردان بزرگ بسپارید.
masoud
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
هر مشکلی یا هر انتقادی که نسبت به رفتار هر مسئولی در سطح جامعه وجود داشته باشه رو نمیتونیم با کار پر ارزشی که دیگران انجام دادن ارتباط بدیم. فیلم اقای حاتمی کیا هر رتبه ای که داره ارزشش از جهت یاد اوری خاطرات گذشتس. ما قسمت بزرگی از ایرانی که الان داریم و مدیون افرادی مثل شهید چمران و سربازاشون هستیم.
محمد خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
حاتمی کیا یعنی اعتدال ....
انسانی آزاد و همراه با اصولی محکم و الهی .... و با دلیرقهرمانانی چون قاسم سلیمانی برادر .... و کور باد چشم ناکثین و مارقین که هر دو تیشه به ریشه دین خدا میزنند ....