بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
با همکاری کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد

سه تحلیل از صنعت دارو در یک نشست / ثبت نام برای نشست دوم صنعت دارو

تحلیل بنیادین صنعت دارو با محوریت بررسی دو نماد "داسوه"، "دجابر" و کلیات صنعت در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز ارایه شد.
کد خبر : ۱۳۴۰۵۵
تحلیل بنیادین صنعت دارو با محوریت بررسی دو نماد "داسوه"، "دجابر" و کلیات صنعت در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز ارایه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی دهمین نشست تحلیلی که با همکاری شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد اعضای باشگاه و نیز برخی از اعضای کارگزاری مذکور حضور داشتند و پس از بررسی وضعیت بنیادین دو شرکت داروسازی اسوه و جابربن حیان، کلیت صنعت نیز مورد تحلیل قرار گرفت که فایل PDF تحلیل های ارایه شده در ذیل قابل مشاهده است.


لازم به توضیح است که نشست هفته آینده باشگاه مشتریان بورس نیوز نیز به ادامه بررسی صنعت دارو با ارایه تحلیل چند نماد دیگر از این گروه برگزار خواهد شد که اطلاعات آن متعاقباً در سایت اعلام می گردد.

همچنین با توجه به محدودیت ظرفیت جلسات در صورت تمایل به حضور در نشست هفته آینده هرچه سریعتر اقدام به ثبت نام در نشست از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.


لینک ثبت نام نشست صنعت دارو (قسمت دوم )

http://www.boursenews.ir/fa/forms/18


گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/


در پایان این نشست همانند جلسات قبلی گواهینامه حضور برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز صادر شد.

بررسی تحلیل صنعت دارو

یادگاری های صنعت دارو از باشگاه مشتریان بورس نیوز


اشتراک گذاری :
ارسال نظر