بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله هوایی آمریکا به سوریه،‌ نقض آشکار حقوق این کشور است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وقتی هدف آمریکا مبارزه با تروریست نباشد، بنابراین اقدام آنها به عنوان یک تجاوز آشکار به یک کشور است به ویژه زمانی که آمریکایی‌ها خود ادعا می‌کنند که با دولت مرکزی سوریه هم همکاری نمی‌کنند، این خلاف تمام مقررات بین‌المللی است.
کد خبر : ۱۳۴۲۰۴
"سیدحسین نقوی‌حسینی" نماینده مردم ورامین و پیشوا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به حمله هوایی آمریکا به تروریست‌های سوریه گفت: حمله هوایی آمریکا به برخی از نقاط سوریه، قطعا با هدف مبارزه با تروریست صورت نگرفته است، چرا که تروریست‌ها همچون ارتش کشورها دارای ذخایر تسلیحاتی، لشکر یا گردان نیستند.
 
وی افزود: تروریست‌های سوریه در این کشور پراکنده هستند و با بمباران هوایی نمی‌توان با آنها مبارزه کرد. 
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: وقتی هدف آمریکا مبارزه با تروریست نباشد، بنابراین اقدام آنها به عنوان یک تجاوز آشکار به یک کشور است به ویژه زمانی که آمریکایی‌ها خود ادعا می‌کنند که با دولت مرکزی سوریه هم همکاری نمی‌کنند، این خلاف تمام مقررات بین‌المللی است. 
 
وی ادامه داد: سرزمین سوریه مرز و دولت مرکزی مشخص دارد و هر نوع ورود نظامی به این کشور چه هوایی، چه دریایی و زمینی با اجازه دولت سوریه باید صورت گیرد بنابراین این نتیجه را می‌توان گرفت که هدف آمریکایی‌ها از حمله به تروریست‌های سوریه مبارزه با آنان نیست. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر