بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
نایب رییس مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها تنش سیاسی را به وحدت سیاسی تبدیل کرد، گفت: نتیجه تحریم، افزایش همبستگی ملی و کاهش هزینه‌های نفت شد.
کد خبر : ۱۳۴۲۱۱

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در یادواره سرداران و ۲۲۲ شهید شهرستان میاندرود در استان مازندران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای افزود: امروز پای میز مذاکره با اقتدار از ارزش‌ها و حقوق هسته‌ای ایران دفاع می‌کنیم.

 

وی با بیان این مطلب که در صحنه بین‌المللی تمام دنیای استکبار بالاترین فشارها را بر ایران می‌آوردند، بیان کرد: پرونده ما را به شورای امنیت ارجاع دادند و برای اولین بار در تاریخ سیاسی، دولت امریکا، بانک مرکزی یک کشور را تحریم کرد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های مختلف بر نفت ایران، گفت: هیچ یک از این تحریم‌ها نتوانست خدشه‌ای به کشور وارد کند. وی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: این فتنه سال ۹۲ با مدیریت رهبری و حرکت شما نیروی انقلاب بود که راه را برای خلق حماسه بزرگ هموار کرد .

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خداوند در آیه های قرآن نقشه‌ای را برای ما تعریف می‌کند، گفت: نتیجه حرکت در این راه سعادت قطعی دنیا و آخرت است. ابوترابی فرد با بیان اینکه بهشت از دنیا آغاز می‌شود و در جوار رحمت خداوند متعال استقرا می‌یابد، افزود: کسانی که خداشناس و شاگرد مدرسه توحید باشند و بعد از شناخت خداوند سبحان به باور در مقام ربوبیت این یگانه هستی برسند، به توحید در خالقیت و عبودیتش پی خواهند برد.

 

وی با بیان اینکه باید با زانو زدن در مدرسه توحید خدا را مربی خود بدانیم، ادامه داد: این شهدا عالی قدر در مدرسه توحید زانو زدند و خدا مربی آنان شد و آنان دست پروده ذات اقدس احدیت شدند. ابوترابی فرد حضور در مدرسه توحید را موجب آراسته شدن به ایمان و عمل صالح عنوان کرد و بیان کرد: آراسته شدن به علم، عقل، فضایل اخلاقی، صداقت، امانت و وفاداری از نشانه‌های حضور در مدرسه توحید می‌باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا در مدرسه توحید درس گرفته‌اند، افزود: باید راه توحید، بندگی، عمل صالح را شناخت و در راه مستقیم قدم برداشت که این آغاز کار است. وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس موجب شده ایران اسلامی به عنوان نماد اقتدار، عزت، صلابت و پایداری در دنیای امروز شناخته شود، ادامه داد : عظمت امروز ما دستاورد استقامت همراه با ایمان و عقلانیت رزمندگان ما است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر