بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
وقتی حوثی ها به ساختمان تلویزیون یمن راه یافتند، سرودهای انقلابی پخش کردند که از همان ابتدا شعارهایی علیه آمریکا نیز پخش شد.
کد خبر : ۱۳۴۳۹۱

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "ایران فردا" که از سوی عربستان سعودی تاسیس و حمایت مالی می شود در واکنش به پیروزی شیعیان الحوثی در یمن برای عربستان سعودی اظهار نگرانی کرد.

 

وی با اشاره به چگونگی پیروزی الحوثی ها در یمن گفت: «الحوثی ها به گونه ای در این اعتراضات رفتار کردند که به سرعت پایتخت و مراکز دولتی و تلویزیون به دستشان افتاد. دقیقا کاری که آن ها کردند یک انقلاب بود که برگرفته از انقلاب ایران و حزب الله لبنان بود.»

 

نوری زاده با عصبانیت کامل از اقدامات انقلابی شیعیان یمن افزود: «وقتی حوثی ها به ساختمان تلویزیون یمن راه یافتند و تصرف کردند سرودهای انقلابی پخش کردند که از همان ابتدا شعارهایی علیه آمریکا نیز پخش شد. چرا باید یک یمنی الحوثی مرگ بر آمریکا بگوید. این ها بر گرفته از جمهوری اسلامی ایران است.»

 

مدیر ایران فردا در خاتمه تصریح کرد: «الحوثی ها در یمن به زودی به یک حزب الله همانند حزب الله لبنان تبدیل خواهند شد و این برای عربستان سعودی خطرناک است.»

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
انقلاب ایران در سال 57 مسیر جهان را برای همیشه به نقطه غیر قابل بازگشتی کشانده و باز هم خواهد کشاند. بنظرم انقلاب 57 نقطه عطفی در مسائل و رویدادهای جهان بود که تحولات جهان را برای همیشه تغییر داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
مسلمان واقعی یعنی شیعه مولا علی(ع)