بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴
یک عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه گروه‌های اصولگرا باید با یکدیگر، هم‌گرایی داشته باشند، گفت: مرزبندی‌هایی که گاها در میان اصولگرایان دیده شده، موجب لطمه وارد شدن به این جریان می‌شود.
کد خبر : ۱۳۴۳۹۷
"محمدرضا آقامیری" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه اصولگرایان نباید در انتخابات آینده اشتباهات گذشته را تکرار کنند، اظهار داشت: زیاده‌خواهی برخی گروه‌های اصولگرایی باعث عدم نتیجه‌گیری و کسب امتیاز در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 شد.

وی با بیان اینکه جریان اصولگرایی باید به یک سازماندهی و بازنگری جدی در وضعیت عملیاتی خود دست پیدا کند، گفت: متاسفانه این اتفاق هنوز محقق نشده و دوستان در برخورد با انزوایی که برایشان به وجود آمده، تدابیر لازم را به کار نبسته‌اند. 

آقامیری با تاکید بر اینکه اصولگرایان از سه گروه افراطی، معتدل و کم‌کار تشکیل شده‌‌اند، تصریح کرد: این گروه‌ها باید با یکدیگر همگرایی لازم را داشته باشند چرا که متاسفانه مرزبندی‌ در اصولگرایی، موجب لطمه و آسیب به این جریان شده است.
  
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با مهم توصیف کردن مساله وحدت میان اصولگرایان اظهار داشت: اگر اردوگاه اصولگرایی به وحدت دست پیدا نکند، قطعا اتفاقاتی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 برایش رخ داد، در انتخابات آتی مجلس هم به وجود می‌آید. 

این فعال اصولگرا با اشاره به اینکه در حال حاضر اصولگرایان باید کسی را محور وحدت خود قرار دهند که قرابت بیشتری با منویات "مقام معظم رهبری" داشته باشد، تاکید کرد: در گذشته هم اصولگرایان سعی می‌کردند که معتصم به شخصی باشند که ارتباط و تقربش به معظم‌له نسبت به دیگران بیشتر باشد. 

آقامیری بیان داشت: همواره باید به این موضوع توجه داشته باشیم که افرادی همچون"حبیب‌الله عسگراولادی" و "آیت‌الله مهدوی‌کنی" به عنوان نمادهایی از اعتدال، عقلانیت و منطق مسیری را می‌پیمودند که آخرت خودشان را هم در این مسیر در نظر داشتند. 


اشتراک گذاری :
ارسال نظر