بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۳
رسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"کامرون مچکریم" ماهیت پلیدت را خوب نشان دادی

یک نماینده مجلس گفت: کامرون نشان داد برخی رسانه‌ها در داخل ایران تا چه اندازه وابسته و خائن‌اند که دیدار رئیس جمهوری ایران و نخست‌وزیر انگلیس را به عنوان یک اقدام بی‌سابقه پوشش می‌دهند، ولی وقتی توهین نخست وزیر انگلیس را می‌بینند سکوت می‌کنند، که از این بابت از وی متشکریم.
کد خبر : ۱۳۴۵۱۳

"حمید رسایی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های مثبت دولت در سازمان ملل گفت: ا زدولت این سوال را داریم که چرا نسبت به سخنان دیوید کامرون سکوت کرد و وقتی آقای روحانی پشت تریبون سازمان ملل قرار گرفت، پاسخ درخوری به کامرون نداد.

این نماینده مجلس با ابراز خوشحالی از اقدام دیوید کامرون اعلام کرد: کامرون مچکریم! و به خاطر این مچکریم که وی ماهیت پلید خود را به راحتی به مردم ایران نشان داد و مشخص کرد برخی رسانه‌ها در داخل ایران تا چه اندازه وابسته و خائن‌اند که دیدار آقای روحانی و کامرون را به عنوان یک اقدام بی‌سابقه پوشش میدهند ولی وقتی توهین نخست وزیر انگلیس را می‌بینند سکوت می‌کنند.


وی افزود: ما اگر می‌خواستیم میلیون‌ها دلار خرج کنیم، تا به مردم خودمان ثابت کنیم که در کشورمان رسانه‌های خائن داریم و این‌ها مدافع حقوق مردم نیستند، نمی‌توانستیم.

وی در توضیح اینکه کدام رسانه‌ها مشی خیانت به مردم را در پیش گرفته‌اند، اظهار داشت: این رسانه‌ها عمدتا به اصطلاح اصلاح‌طلب هستند، که در سر سپردگی به غرب یک روند افراطی دارند.

رسایی با بیان اینکه سگ زرد برادر شغال است، گفت: 35 سال ظلمی که انگلیسی‌ها بعد از انقلاب و همچنین قبل از انقلاب به مردم کشور و آئین ملی آنها کردند، کافی است تا ما به آنها احساس نیاز نکنیم تا اینکه شاهد باشیم کامرون به فاصله چند ساعت پشت تریبون به دولت و مردم ایران توهین کند.

رسایی در پایان تصریح کرد: مردم در حال فراموش کردن خیانت‌های انگلیس بودند، ولی اقدام کامرون باعث شد تا وی ماهیت روباه‌صفتانه خود را نشان دهد و از این بابت از او متشکریم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
سخنان کامرون توهین به ملت ایران نبوده این رفتار ایشان حاکی از شکستشان در برابر ایران بوده واینکه باید سر تسلیم در برابر خواست های ایران فرود اورد . انها شکست بزرگی در برابر ایران چه در رابطه با تحریم و چه در رابطه با ترریستی و حمله وحمایت اسراییل خوردند وحال مجبورند هر انچه ما میگوییم اجرا کنند واین نتیجه مقاومت ملت ایران وسخت کوشی تیم مذاکره کننده است . همانا ما با خنده مخصوص اقای ظریف اهدافمان را پیش خواهیم برد .سیاستمداری یعنی این .هر انچه کامرون گفت از روی خشم بود .نتوانست جلوی خودرا بگیرد همانطورکه اوباما همچون بچه ادم در مجلس نشسته بود.
ناشناس
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
حالا بزار مذاکرات به نتیجه برسه بعد بگو کانرون شکست خورررررررررررررررررررده ه ه ه هه!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
وقتی بهت میگن عربده کش بدت میاد و بغ میکنی
یک ایرانی عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
درود بر سید علی خامنه ای و درود بر رییس جمهور با ادب و متین کشورم که در کمال خونسردی و متانت گذاشت احمقی به نام شوید کامرون هر چه دل تنگش خواست بگه و درایت رییس جمهورم عالی بود که قضاوت در مورد شوید کامرون رو گذاشت به عهده ملت ایران.و درود بر کل کابینه وزیران زیرک دکتر روحانی.