بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
عرضه اولیه سهام شرکت ها در بازار سهام از جمله برنامه هایی است که همواره با استقبال سرمایه گذاران مواجه می شود و در حال حاضر نیز شرکت های بهمن لیزینگ و قاسم ایران مراحل ورود به فرابورس را سپری می کنند.
کد خبر : ۱۳۴۵۵۶
نویسنده :
جمشیدی
عرضه اولیه سهام شرکت ها در بازار سهام از جمله برنامه هایی است که همواره با استقبال سرمایه گذاران مواجه می شود و در حال حاضر نیز شرکت های بهمن لیزینگ و قاسم ایران مراحل ورود به فرابورس را سپری می کنند که البته زمان دقیق آن مشخص نیست و برخی گمانه زنی ها از ورود "ولبهمن" طی هفته جاری حکایت دارد.

در همین ارتباط، مدیر امور ناشران فرابورس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: شرکت بهمن لیزینگ در حالی صورت های مالی عملکرد 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 92 خود را منتشر کرده که می بایست اطلاعات تکمیلی همچون پیش بینی بودجه سال مالی جاری و عملکرد میان دوره ای امسال توسط این مجموعه به سازمان ارایه گردد تا پس از تأیید توسط اداره نظارت بر ناشران و هماهنگی شرکت فرابورس با سهامداران عمده مجموعه مذکور، زمان دقیق عرضه اولیه سهام "ولبهمن" تعیین گردد.

رضا غلامعلی پور افزود: با توجه به اقدامات مدیران شرکت بهمن لیزینگ جهت ارایه اطلاعات درخواستی به سازمان، به محض تکمیل اطلاعات، مراحل بعدی برای عرضه اولیه این سهام پیش خواهد رفت. این در حالی است که به نظر می رسد عرضه اولیه 10 درصد از سهام "ولبهمن" طی هفته جاری امکان پذیر نباشد و به روزهای آتی موکول شود.

وی همچنین در خصوص عرضه اولیه سهام شرکت قاسم ایران گفت: این مجموعه طی روزهای اخیر صورت های مالی مربوط به عملکرد سنوات گذشته خود را ارایه و منتشر کرده و می بایست شرکت مذکور پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری و عملکرد شش ماه نخست خود را نیز ارایه دهد تا پس از سپری کردن مراحل قانونی عنوان شده، زمان دقیق ورود این سهم به فرابورس مشخص گردد. علاوه بر این، سعی بر آن است تا عرضه اولیه سهام در بهترین شرایط از نظر روند معاملاتی انجام پذیرد تا سهامداران نیز از اجرای این برنامه منتفع شوند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
چند وقت دیگه هم باید منتظر ورود سهام حشمت ، غلام ، قدرت باشیم
عرفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
100% ولبهمن متعلق خبهمن بعد از عرضه منتظر افزایش سرمایه 100% خبهمن از محل انباشته باشید بعدش تغییر نماد خبهمن از خودرویی به هلدینگ خبهمن بزودی پرواز خواهد کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
این چه کاریه همین عرضه اولیا کار بورس به اینجا کشونده کو تغاضا که میخوای عرضه اولیه بکنین عقلتان کجا رفت همون یه مقدار پولی هم که معلقه هی از این شرکت به اون شرکت میشه همونم گیر میوفته بعد از اونم بازار دیگه کلا" از جون میوفته و راکت میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
سهم آقا حشمت کی عرضه میشه ؟!!