بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

عکس هایی دیگر از مسافران و مهمانداران هواپیمای A380 امارات ایر

کد خبر : ۱۳۴۸۵۴
خستین هواپیمایی پهن پیکر ایرباس 380 متعلق به شرکت هواپیمایی امارات عصر سه شنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.
















اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
حتما واسه مسافتهای دوره ازیه قاره به قاره ئدیگه ولی عجب هواپیمایی ه
یادم نمیره توپولوف سوارشده بودم چند سال قبل فکر می کردم مینی بوسهای خودمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
کاش ما هم از این هواپیماها داشتیم. مگه چی از امارات کم داریم؟؟؟؟؟
غر غرو
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
حکومت قانون٬ آزادی٬ عدم بیگانه ستیزی٬ دارا بودن اقتصاد آزاد٬ عدم دخالت دولت در اقتصاد
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
آزادی تو امارات؟
امیر
Poland
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
واقعا" از اینکه می بینم فرود یک هواپیمای اماراتی اینهمه اصحاب رسانه را به وجد آورده از عمق وجودم ناراحت می شوم.اماراتی که نه از حیث قدمت ونه از حیث وسعت وغیره وغیره قابل مقایسه با کشور عزیزم ایران نیست.آخه چرا چرا چرا.......
ندا
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
این خبر از این زاویه برای اصحاب رسانه مهمه چون فرودگاه امام قبلا به خاصر ضعفهایی که داشت از فرود این هواپیمای غول پیکر بر روی باند فرودگاه ناتوان بود.وجد به این خاطره
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
مشدی ما ایرانیا لیاقتمون همینه.ماها لیاقتمون کمتر از اماراتیاست.
امید
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
عزیزم تو خودت لیاقتت کمتر از اماراتی هاست. ایرانی ها رو با خودت قاطی نکن.
اماراتیا حزب میدونن چیه؟ انتخابات میفهمن یعنی چی؟ خودرو سازی دارن؟ صنایع فولاد دارن؟ سد سازی رو بلدن؟ بازم بگم؟
ما خیلی چیزها داریم اما یه چیز اساسیرو نداریم. میدونی چی؟ مدیریت.
ما انقدر شعورمون میرسید که 1 نفر نمیتونه برای ملت تصمیم بگیره. برا همین انقلاب کردیم.
اون اماراتیا مونده تا شعورشون به ماها برسه.
بزک نمیر بهار میاد
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
من حرف سالار خان رو قبول ندارم ولی...
امید جان فرمایش شما مورد تاییده.دقیقا بخاطر همین شعورمون الان در ناز و نعمت هستیم پس تا میتونین حالشو ببرید.
فکر کنم تا تهش بفهمی یعنی امیدوارم
امید
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
جناب بزک نمیر ....
اینکه ما الان در شرایط مناسبی به سر نمیبیریم و از وضعیت سیاسی قبل از انقلاب هم بکلی رها نشدیم دلیل نمیشه که انقلاب و زمینه های بوجودآورنده انقلاب رو فراموش کنیم. باز هم تاکید میکنم ما شعور سیاسیمون خیلی بالاتر ازاماراتی هاست. دلیلش هم اینه که لا اقل از نظام پادشاهی عبور کردیم ولی اماراتیها هنوز در خوابند. اینکه تا چه روزی امرای امارات بتونن با پول افکار مردم رو از افزایش درک سیاسی و مطالبات آزادی خواهانه دور نگه دارن رو کسی نمیدونه اما میدونیم که ما در این موارد از امارات خیلی جلوتر هستیم.
انسان که فقط به آزادی اقتصادی محتاج نیست. فعالیتهای در راستای آزادی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... هم جزیی از آزادیه که در این موارد عجالتا ملت ما از امارات خیلی جلوترند. البته ملاک مقایسه من مقایسه نسبی هست و گرنه اگر مطلق نگاه کنیم که حرفی نمیمونه.
ناشناس
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
توی خود کم بین لیاقتت همینه. از خودت مایه بذار
Kaveh
United Arab Emirates
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
تیلیغ خوب و مجانی برای امارات خوب است سایت بورس نیوز برای این قبیل خروجی های تبلیغی خود هزینه مناسب آن را نیز دریافت کند و برای خود درآمد زایی بیشتری کند
ایرانی
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
قبول واقعیت اینقدر براتون سخته
رسول
Germany
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
از وقتی این عکسها رو دیدم دارم فکر میکنم ،اماراتی هایی که ده ها فروند از این ها را دارند با دیدن عکسهای ایرانیای ذوق زده و اینهمه عکاس چه فکری در مورد ما میکنن
ناشناس
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
پدرم تعریف میکرد قبل از انقلاب ترکیه ای ها کامیونها و کشنده های ترانزیت ما رو با لذت توام با حسرت نگاه میکردن.
حالا اما........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
20 ساله دیگه شاید یه دونشو به ما بدهند تا اون موقع صبر کنید
بزک نمیر بهار میاد
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
ممکنه همین هواپیما رو 20 سال دیگه بهمون قالب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
یه روز به کنکورد نه گفتیم مگه چیه !
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
خدایا خود میدانی این اعراب جاهل بودن و هستند
حال ببینید فرزندان کوروش به چه روزی افتادند که باید
حسرت اعراب جاهل را بخورند...
2014
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
این نظرت نژادپرستیه که در بعضی کشورها جرم محسوب میشه. خوبه که به این مسائل هم توجه کنیم. توهین نکنیم اما فکر کنیم دلیلش رو پیدا کنیم که چرا اعراب اینطور شدن ولی ما اینطور.
علی
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
به یزدان که ما گر خرد داشتیم-کجا این سرانجام بد داشتیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
دقيقا نظر من هم با اين دوستمان يكي است
ما لياقت نداريم اگر لياقت داشتيم اينطور
دروع ها را باور نميكرديم و براي يك اير لاين اينقدر ذوق زده نميشديم ما كه زمان آن خدابيامرز اير لاين پن امر يكن د اشتيم
محسن
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
دمت گرم اون خدا بیامرز رو خوب اومدی . خدا رحمتش کنه
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
من این هواپیما رو سوار شدم
جدا از امکاناتی که داره انقدر بهت احترام میگذارن که خسته میشی
وقتی عربها رو با دمپایی موقع سوار شدن به قسمت بیزینس و فرست نگاه میکنی انگار دارن اتیشت میزنن
یه جوری قیافه میگیرن انگار هر کدومشون به تنهایی شیخ امارات هستن
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
من هنوز هواپیما سوار نشدم برا اینه که حسرت نمیخورم نمیدونم تو هواپیما چه جوریه که بتونم تشخیص بد وخوبشو بدم با تشکر
شهربابکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
دوستان من امارات دست تو دست آمریکا داره و هر کسی با آمریکا باشه تجهیزات داره ... ولی یادتون نره با خدا باش پادشاهی کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
هروقت دولت از دست اندازي بيجا در اقتصاد دوري گزيد شما هم اين هواپيما را خواهيد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
بورس نیوز جان یه عکس هم از بی آر تی آزادی تهرانپارس ساعت 7 بعد از ظهر بذار به جز چند دعوایی که هر دو سه ایستگاه داره وقتی می خوای پیاده شی دیدنیه. آدم احساس می کنه یه نفر رو کشته مسافرها اجازه نمی دن از صحنه جرم بری بیرون. باید کلی زور بزنی و حل بدی تا بتونی پیاده بشی. فرق هند و ایران در اینه که در هند عده ای روی سقف قطار و اتوبوس سوار می شن اما در ایران همون عده به جای سوار شدن روی سقف اتوبوس و قطار به زور داخل کابین میان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
زمانی که هما در ایران شروع به کار کرد همزمان با به وجود آمدن کشور قطر بود و یکی از چهار خطوط برتر دنیا بود حالا کشور به چه روزی افتاده که باید حسرت این شیخکها را بخوریم
محمد
Seychelles
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
خیلی جالبه از کوروش میگید از مرحوم میگید انگار که الان هر کدوم از شما یک میلیاردر بزرگه ویا صاحب یک صنعته شما خودتون عددی نیستین چرا به ملتهای دیگه توهین میکنید البان اعراب چه بخوای چه نخوای تک تازند اکثر مسابقات جهانی را اعراب برگذار میکنند اکثر تبلیغات و شرکت برای اعراب شدند همین لباس زیبای عربی نماد ثروته تو دنیا تاریخ و شرف یک ملتی موقعی نمایان میشه که اون ملت بتونن تاریخشونو حفظ کنند اعراب لباس و رسومات را در عین ثروت حفظ کردند ولی ایرانیا کاملا رها کردند حالا هرچی می خواین جوابم بدین بدین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
منم با نظرآقا محمد موافقم.