بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از زمزمه‌‌ استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
کد خبر : ۱۳۴۹۰۳
به گزارش مشرق، روح‌الله عباسپور امروز اظهار داشت: مجلس نسبت به تولیداتی که از نظر کیفیت و قیمت تمام شده و همچنین آپشن‌ها رضایتمندی لازم را ندارند، راضی نبوده و در این خصوص تذکرات لازم را به شرکت‌های داخلی داده است.

وی افزود: بی‌تردید باید نوع کیفیت و قیمت تمام شده خودروها هماهنگ بوده و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته شرکت‌های داخلی را باید در زمینه اشتغال و همچنین حیات کارخانه‌ها نیز مدنظر قرار داد چرا که مهم‌ترین اصل اقتصاد مقاومتی تولید است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در بحث خودرو خبر جدیدی نیست اما چیزی که در این زمینه مورد توجه است این است که هرگونه قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت خلاف قانون است چرا که شورای رقابت حق قیمت‌گذاری خودرو را ندارد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در کشور خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع اشتغالزایی و بالا بردن تولیدات داخلی با توجه به راهبرد اقتصاد مقاومتی مورد تأکید است که باید در این راستا حرکت کرده و جلوی ورود خودروهای خارجی بدون محدودیت که به تولید ضربه می‌زند را گرفت.

عباسپور در خاتمه با اشاره به عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: خود وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این زمینه عملکردی قابل بحث دارد و زمزمه استیضاح وی در مجلس به گوش می‌رسد چرا که رضایتمندی در این زمینه از وی وجود ندارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد جواد اخلاقی مقدم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
وضعیت توزیع pvc با توجه به گستردگی بیشتر آن نسبت به خودرو (توضیحا حجم قابل ملاحظه ای از مواد مصرفی در خودروها نیزpvc است) در سال 95 بسیار فضاحت بار بوده است و عمده مشکلات بوجود آمده از خصوصی سازی شرکت های بالادستی از جمله پتروشیمی ها ست که ده ها هزار کارگر را در یک قدمی بیکاری قرارداده است. معدود کارخانه های باقی مانده و فعال به جهت مشکلات توزیع pvc طی همین چندماهه تعطیل شده اند.