بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
سوپرمینی کیا به زودی با تغییراتی اندک در ظاهر و امکانات روانه نمایشگاه پاریس خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۵۰۹۳

سوپرمینی کیا به زودی با تغییراتی اندک در ظاهر و امکانات روانه نمایشگاه پاریس خواهد شد. تغییرات انجام شده، محتاطانه و ظریف می‌باشند. طراحی جلوپنجره مشبک موسوم به بینی ببر، همراه با سپرهای جلو و چراغ‌های مه شکن از نو طراحی شده‌اند. چرخ‌های آلیاژی هم در سه سایز 15، 16 و 17 اینچی با سه طراحی متفاوت در نظر گرفته شده‌اند.

در داخل کیا ریوی فیس لیفت شده، از کروم برای حاشیه دریچه‌های سیستم تهویه، استفاده شده است. قسمت کنسول مرکزی و اطراف سیستم صوتی نیز تغییر کرده‌اند. روکش‌های پارچه ای استاندارد و چرم مصنوعی آپشنال جدید هم برای ریوی جدید در نظر گرفته شده‌اند.

از لحاظ تجهیزات، ریوی جدید با امکاناتی نظیر رادیوی ماهواره ای دیجیتال، نسل جدید سیستم ناوبری، صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی، بهبود سرعت پردازشگر و به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد شد.

در بخش پیشرانه بسته به بازار می‌توان از موتورهای متنوعی استفاده کرد. در اروپا از چهار گزینه از 74 تا 108 اسب بخار استفاده می‌شود. انتقال نیرو هم توسط گیربکس پنج سرعته دستی یا شش سرعته خودکار انجام می‌شود. تمام موتورهای موجود با نسل دوم سیستم استارت-استاپ (ISG) و فن آوری خودکار راه اندازی، توقف و کنترل دینام پیشرفته و استارتر جدید و همچنین از تایرهای با مقاومت چرخشی پایین تر برای کاهش مصرف سوخت بهره می‌برند.

نسخه فیس لیفت 2015 کیا ریو از ابتدای سال 2015 در سراسر بازارها قابل دریافت خواهد بود

ریو-نمای کلی

ریو -نمای جلو

ریو - نمای سمت چپ

ریو -نمای جلو

ریو - نمای عقب

ریو - نمای چراغ جلو

ریو -نمای جلو پنجره

ریو -نمای سیستم تهویه

ریو -نمای آینه

ریو -نمای داخل

ریو -نمای داخل

ریو -نمای داخل


اشتراک گذاری :
ارسال نظر