بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
داعش به روسیه پیشنهاد منابع گازی عراق را داده است تا در عوض، مسکو اطلاعات سری تهران را در اختیار این گروه تروریستی قرار دهد.
کد خبر : ۱۳۵۱۷۹

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل (Times of Israel) در خبری نوشت: داعش به خاطر موارد سری برنامه هسته ای، به دنبال حمله به ایران است.

 

 

طبق گزارش این روزنامه صهیونیستی، در بیانیه که روزنامه انگلیسی ساندی تایمز (SundayTimes) از یکی از اعضای اتاق جنگ داعش منتشر کرده است، به این مطلب اشاره شده است که در حال حاضر این گروهک، در حال آماده سازی خود برای حمله به ایران است تا به جزئیات و موارد سری برنامه هسته ای ایران دست پیدا کند.

 

 

این بیانیه و مدرک نشان می دهد که سازمان داعش در حال برنامه ریزی های وسیعی است.

 

طبق گزارش ساندی تایمز، از میان ۷۰ پیشنهادی که در این سند آمده است، بسیاری مربوط به ایران و شیعیان هستند.

 

طبق گزارش ها این سند، که نوشته یکی از رهبران داعش است، خواهان حمله به ایران و کسب اطلاعات محرمانه هسته‌ای این کشور است.

 

 

طبق اعلام این بیانیه و مدرکی که توسط روزنامه انگلیسی ساندی تایمز افشا شده، داعش قصد دارد تا از طریق روسیه به امور سری برنامه هسته ای ایران دست پیدا کند.

 

 

بر اساس بیانیه افشا شده، داعش به روسیه این پیشنهاد را داده است که به روس ها اجازه می دهد تا به منابع گازی عراق دست پیدا کنند و در عوض مسکو نیز روابط خود را با تهران قطع و اطلاعات محرمانه در مورد برنامه هسته ای ایران را در اختیار داعش قرار دهد.

 

 

داعش همچنین از مسکو خواهد خواست تا دست از حمایت از بشار اسد بردارد و از دولت‌های عرب حاشیه خلیج فارس علیه ایران حمایت کند.

 

 

در حالی که برخی رسانه های غربی و صهیونیستی مدعی هستند که بسیاری از مقامات غربی این سند را موثق خوانده اند، اما هنوز صحت و سقم این بیانیه از سوی منابع اطلاعاتی غربی تایید نشده است.

 

 

بر اساس این بیانیه داعش قصد دارد تا قدرت ایران را محدود کند و با هدف قرار دادن دیپلمات ها و تجار ایرانی، این کشور را محدود نماید تا به صنعت تجاری این کشور ضربه بزند.

 

 

از دیگر مواردی که این سند بر آن تاکید می کند اینکه، شیعیان و ایرانیان جدی‌ترین دشمنان داعش هستند.

 

طبق گزارش ساندی‌تایمز این سند نوشته یکی از رهبران اصلی داعش به نام عبدالله احمد المشدانی است - فردی که گفته می شود عضو «کابینه» شش نفری در صدر داعش است- و نیروهای ویژه عراق در ماه مارس در حمله‌ای به خانه یکی از فرماندهان داعش به این سند دست یافته اند.

 

 

شایان ذکر است روزنامه ها و وب سایت های صهیونیستی، این بیانیه و سند ادعایی را که ساندی تایمز آن را منتشر کرده است، بطور گسترده بازتاب داده اند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
باید هشیار بود. هیچ بعید نیست اینبار هم روسها به ایران خیانت کنند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
روسیه و چین و آمریکا بر سر نابودی ایران متحد هستند فقط مشکلات کوچکی دارند. اگر بتوانند اسلام را نابود میکنند
2014
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
این کشورهایی که گفتی امنیت منطقه از هر چیزی براشون مهم تره. از مسئله امنیت انرژی که بگذریم اونا میخوان مسلمونا به خودشون مشغول باشن و هیچ کدوم قدرت نگیره چرا که با قدرت گرفتن این گروهها مسلمه که بیکار نمیشینن و اروپا و آسیای مرکزی و... هدفهای بعدی اونها خواهد بود. بنابراین غربیها دلشون نمیخواد این گروهها خیلی قدرت بگیرن.
فاتح روم
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
............... حرف مفت نزن غرب گرای ........خور شید از شرق طلوع میکند و لشگر موعود هم از شرق ازدهای شرق علیه شیاطین روم من در اسفند سال 1399 دیدم سخنان یاوه گویاهای تو را ولی ماهی هر موقع بگیری از اب تازه است حوادث عراق و شام در 1400 دیدن دارد
محمد
Switzerland
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
روسیه و چین و آمریکا بر سر نابودی ایران متحد هستند فقط مشکلات کوچکی دارند. اگر بتوانند اسلام را نابود میکنند
هادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
اگر حمله کند زندگیم را رها میکنم و به جنگ میروم. هرچقدر هم در داخل حق خوری و دزدی باشد اما من کشورم را با دنیا عوض نمیکنم
ناشناس
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
برو بسلامت !!!!!
ناشناس
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
احسنت
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
خب اینهمه بهت دانشگاه و بورسیه مفت دادن و کار خوب دادن و خلاصه زن و زندگی و خونه و ماشین و حساب بانکی پر.باید بالاخره یه روز ادای دین کنی دیگه.
ساسان
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
كاربري كه نوشتي پول دادن و كار دادن و... تو اگه همه اينارو قراربود بهت بدن حاضر بودي بخاطر يك وجب خاك وطن بري خون بدي؟ هرچي به عزيزان جانباز و خانواده هاي شهدا كمك بشه باز هم كمه . البته يك گروه خاص هر جا كم آورده از اين عزيزان مايه گزاشته ولي بايد آدم خودش عاقل باشه و فكر كنه و قدر اين از خود گذشتگي ها رو بدونه .
جبار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
اگه دیر بجنبیم داعش با لباس استراحت گردن مارا خواهد زد
جهان
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
غلط می کنه داعش کیه با هفتاد و دو ملت جنگیدیم خون دادیم ولی خاک وطن نه
313
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
فعلا با چند تا گردان ما نتونستن بجنگن
جلوی یه سردار ما کم اوردن چه رسد به ایران کور خوندن زیاد بزرگشون نکنین ما مثل عرب های بی غیرت شیخ نشین نیستیم پاشونو کج بزارن نسلشون رو از رو زمین پاک میکنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
جمهوری اسلامی ایران خطوط قرمز را مشخص کرده است. یک وجب از خاک ایران بدست بیگانه نمی‌تواند بیافتد. ایران ما مقتدر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
اسرائیل سالهای گذشته با این همه ادعای قدرت و تهدید هایی که ساعت به ساعت طرف ایران می کرد چه اتفاقی افتاد جرأت داشت؟؟
حالا داعش که ایران چند ساعته از سامرا دورش کرد اگر می تونست تا حالا یک زهره چشم کوچیک از مرزهای ایران گرفته بود جرأت نداره
جهان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
سلام.
افتخار میکنم تو کشوری زندگی میکنم که خار چشم ابر قدرت های ناجوانمرده. من نه بسیجیم نه عضو حذب خاصی فقط و فقط یک ایرانی ام. 8 سال از همه طرف جنگ رو به ما تحمیل کردند بعد از جنگ هم جنگ تجاری رو را انداختن و ما رو تحریم کردند ولی خدا رو شکر نتونستن به یک وجب از این خاک دست دراز کنند چون جوان های ایران دستشون رو قبلن شکسته بودند . اینا رو گفتم تا بگم که امریکا و روسیه و عربستان و بقیه هیچ غلطی نتونستن بکنند چه برسه به یه گروهک ضد دین به نام داعش . مطمئن باشید داعش تو خوابش هم نمی تونه حمله به ایران رو ببینه . زنده باید ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
داعش شکر زیادی خورد
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
داعش جرات نميكنه به كشور قدرتمند ومقتدر ما حمله كنه. اون وحشي هاي بي تمدن خودشون هم ميدونن با ما نميتونن در بيوفتن .ما شيعه حضرت علي (ع) وامام حسين هستيم .اونا رو امريكا تركيه وعربستان حمايت كردن وحالا خودشون موندن با اين وحشي ها چكار كنن وبه كمك ايران احتياج دارن.زنده باد ايران وايراني.
شجاع
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
با سلام
من کاملا موافق رابطه گسترده با آمريکا و اروپا هستم و از اين رابطه منافع گسترده اي به دست خواهيم اورد که در جهت رفاه و امنيت ايران قهرمان استفاده خواهد شد . ولي اگر داعش يا هر کشوري قصد داشته باشه قدم به خاک ايران بگذاره من اولين داوطلب جنگ و دفاع از خاک و ناموسم هستم چه موافق يا مخالف باشيد اين راه زندگي من است
اميدوارم هرگز اين اتفاق نيفته و ما در ارامش گامهاي پيشرفت رو برداريم تا به روزهاي خوش گذشته برگرديم
313
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
مخالف رابطه کسترده با امریکا هستم ای بی شرف ها پاشون به کشور باز شه شروع میکنن به جاسوسی و کار شکنی وقتی یک ایرانی هستی باید خودتو دسته کم نگیری وقتی تا اینجا بدون کمک توانستیم بقیشم میتونیم زنده باد سرزمین مادری زنده باد پایگاه جهانی اسلام به امید دادن پرچم اسلام به دست امام زمان عج
ساسان
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
ما كه الان رابطه گسترده با روسيه داريم اگه تاريخ رو نگاه كني ظرف 300 سال گذشته 2 بار با اونها جنگيديم و 2 تا عهد نامه ننگين باهاشون داريم و الان هم بخاطر منافعمون باهاشون صحبت مي كنيم پس الكي از آمريكا تابو نسازيد .آمريكا سگش به روسها شرف داره
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
روسیه دارای منابع غنی گاز می باشد و در ضمن ایران هیچگونه اسرار اطلاعاتی در مورد مسائل هسته ای ندارد، خواهان رابطه حسنه با تمام همسایگان می باشد، متأسفانه افرادی مغرض و فرسط طلب که مقام و منصب و دنیاپرستی کورشان کرده است در پی ایجاد اختلاف و جلوگیری از پیشرفت کشور ما هستند که امیدواریم مسئولین با آگاهی تمام همراه با صبوری بتوانند بر افراد مغرض فائق شوند و چرخه اقتصاد را از سقوط و رکود خارج کنند، آرزوی روزی را داریم که در کشور ما از بیکاری خبری نباشد و درآمد هیچ فردی زیر خط فقر نباشد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کفتارها زوزه میکشند به دور حرم وقت غرش شیرهای حیدریست
دوستان و عزیزان من : اولا به نظرم اینها جنگ روانی یا همون جنگ سایبرنتیک هست که راه انداختن . ثانیا روسیه و در راسش پوتین ضخم خورده تند روهای چچنی هست اگه یادتون باشه چند سال قبل یک سینما رو با ادماش گروگان گرفتن و همه کشته شدن و هیچگاه منافع ارتباط با ایران رو با یک گروه تند رو و وحشی عوض نمیکنن ثالثا همین الان سپاه قدس داره با این وحشیها میجنگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
دفعه قبل ما رفتیم بقیه صاحب مال و منال و .... شدند این دفعه را بی خیال ما باشید ببینیم انها که افتاده اند به جان بیت المال و کاخ ها بنا کرده اند چگونه از کاخ های خود دفاع خواهند کرد ما که چادر نشینیم و هر جا باشد فرق ندارد
ساسان
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
مرگ با عزت بهتر از زندگي با خفت . پيام حسين در عاشورا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کوچک شمردن دشمن همیشه کاراشتباهی است.توصیه میکنم مسوولین عزیزبیشتردرفکرارتزاق مردم وکم کردن فاصله طبقاتی باشندچراکه فقرباعث تمامی انحرافات است.