بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
طالبان پاکستان رسماً اتحاد خود را با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق اعلام کرد و از تمام اسلامگرایان منطقه خواست که به منظور احیای خلافت اسلامی از گروه تروریستی "داعش" پشتیبانی کنند.
کد خبر : ۱۳۵۱۸۰

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، طالبان پاکستان رسماً اتحاد خود را با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق اعلام کرد و از تمام اسلامگرایان منطقه خواست که به منظور احیای خلافت اسلامی از گروه تروریستی "داعش" پشتیبانی کنند.

 

 

بر اساس گزارش "رادیو بین المللی فرانسه" (RFI) در این پیام که در فضای مجازی به زبان های اردو، پشتو و عربی انتشار یافته، "شهیدالله شهید" سخنگوی طالبان پاکستان، از آنچه که پیروزی های داعش نامیده ابراز خشنودی کرده و گروه داعش را به بردباری و پی گیری در اقدام هایشان و به اتحاد در مقابل ائتلاف بین المللی که علیه آنان شکل گرفته فراخوانده است.

 

 

سخنگوی طالبان پاکستان از گروه داعش خواسته است که به رقابت های درونی خاتمه دهد.

 

 

به ادعای شهیدالله شهید مسلمانان جهان امید بسیاری به این گروه تروریستی بسته اند. او با اعلام همبستگی طالبان پاکستان با گروه داعش افزوده است که از این سازمان تروریستی همه گونه پشتیبانی های نظامی لازم را به ویژه از طریق اعزام افراد مسلح به سوریه و عراق انجام خواهد داد.

 

 

به گزارش رادیو فرانسه، گر چه شواهدی مبنی بر پیوند واقعی میان طالبان پاکستان و گروه "داعش" هنوز در دست نیست، اما، اعضای فعال گروه های ترویستی در سوریه و عراق اخیراً حین پخش اعلامیه در منطقۀ قبایلی پاکستان دیده شده اند.

 

 

این شبکه رادیویی اعلام کرد: «اخیراً همچنین پرچم و نمادهای گروه اسلامی داعش در منطقۀ کشمیر هندوستان مشاهده شده است.»


اشتراک گذاری :
ارسال نظر