بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
در پی انتشار گزارشی از هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه:

پروژه های در دست اجرای "میدکو" و مراحل اجرای آن

شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه گزارش پیشرفت پروژه های در دست اجرای خود را طی نامه ای روی سامانه کدال منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۳۵۳۳۵
نویسنده :
جمشیدی
شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه گزارش پیشرفت پروژه های در دست اجرای خود را طی نامه ای روی سامانه کدال منتشر کرده است.

نیاز سرمایه گذاری و اهداف تولید در افق پنج ساله

این مجموعه تولید 9 محصول را طی پنج سال آینده در برنامه آتی خود قرار داده که تولید فولاد خام، گندله سنگ آهن و کنسانتره سنگ آهن از جمله مهمترین آنها به شمار می رود.

پروژه های در دست اجرای

براساس اطلاعات موجود، "میدکو" به منظور دستیابی به اهداف خود جهت تولید محصولات مذکور به 14هزار میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد که طبق جدول زیر این مبلغ از محل افزایش سرمایه، انتشار اوراق مشارکت و نیز فاینانس، یوزانس و سایر منابع تأمین می گردد.

پروژه های در دست اجرای

در مجموع اجرای 17 پروژه شامل راه اندازی کارخانه تولیدی و نیروگاه در برنامه آتی "میدکو" قرار دارد که این پروژه ها طی سال های 93، 94 و 95 به بهره برداری خواهند رسید.

کارخانه های در حال بهره برداری

این مجموعه در نظر دارد شش کارخانه در مناطق زرند، سیرجان، پایدانا، همدان و بردسیر احداث کند که این کارخانه ها نیز به منظور تولید کنسانتره سنگ آهن، کک و مواد شیمیایی و نیز فرو سیلیسیم به بهره برداری می رسند.

پروژه های در دست اجرای

پروژه های قابل راه اندازی طی سال جاری

پروژه های در دست اجرای

پروژه های قابل راه اندازی طی سال 94

پروژه های در دست اجرای

پروژه های قابل راه اندازی طی سال 95

این شرکت احداث کارخانه فولاد سازی کرمان (بوتیا) به ظرفیت 1.5 میلیون تن را برای سال 95 در نظر گرفته که این طرح نیز عملیات Early work آن آغاز شد و سالن فولاد سازی و ریخته گری آن در دست احداث می باشد.

راه اندازی نیروگاه بوتیای کرمان به ظرفیت 500 مگا واتی نیز دومین پروژه "میدکو" طی سال 95 است که این پروژه نیز پیمانکار آن انتخاب شده و در مرحله نهایی کردن فاینانس به سر می برد و آغاز عملیات آن زود هنگام می باشد.

در پایان این گزارش می افزاید، طی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سهامداران در تاریخ 10 مهرماه جاری اجرای برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی این مجموعه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به تصویب رسید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پوریا
United States of America
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
این جور نماد ها سه سال طول می کشه تا 4 درصد رشد کنند .

سرعت رشد رو فقط در دارویی ها باید دید مثل دشیمی .
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
میدکو =بیمه عمر از سال 86چندین بار افزایش سرمایه داشته قیمتش هم تا780تومان بالا رفته انشالاه دوباره بیشتر از این قیمت رو هم خواهد دید به افراد صبور پیشنهاد خرید این سهم رو برا بلند مدت (2سال دیگه) رو میدم سال 96سود هر سهم100تومن خواهد شد پرسود باشید.
عزتی
United States of America
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
آقا پوریا جناب عالی از این سهم شناخت کافی ندارید. حدود 500 درصد طی 2 سال نیم به ما گین داده. افزایش سرمایه میده بعد قیمت برمیگرده به بالا.
اسامی و سابقه هیئت مدیره رو ببینی به میدکو ایمان میاری
پوریا
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
عزتی جان . سهم هایی مثل میدکو همیشه کند بوده و هستند .

ضمنا الان شرایط جوری شده که کمتر کسی حتی برای یک ماه سهامش رو نگه می داره واقعا فکر می کنید نگهداری یک سهم برای دو سال کار عاقلانه ایه ؟

افزایش سرمایه الان همش شده دردسر . چند ماه طول می کشه تا وارد پرتفوی بشه بعدش هم همه میشن فروشنده . اگر این طور نیست پس چرا کسی دیگه رغبتی برای شرکت در افزایش سرمایه ها نشون نمیده ؟

ضمنا وقتی میشه از نماد های کوچیک و سریع مثل دشیمی هفته ای 15 درصد و ماهیانه نزدیک 50 درصد سود کرد . فکر می کنید کدوم راه مناسبتره ؟