بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر : ۱۳۵۳۳۷
مدیرعامل پارس خودرو گفت: پس از تحریم، شرکت‌های شریک ما از ادامه همکاری سرباز زدند از این رو در حال حاضر 5 خط از محصولات ما همچنان غیرفعال و متوقف است.
ناصر آقامحمدی در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارتقا کیفیت محصولات شرکت پارس‌خودرو اظهار داشت: شرکت پارس خودرو همواره به عنوان یک خودروساز کیفی شناخته می‌شود.

مدیرعامل پارس خودرو افزود: خودرو "پارس تندر" در رده اول کیفیت چه بر اساس نظرسنجی مشتریان و چه ارزیابی شرکت بازرسی، کیفیت و استاندارد ایران در بین خودوها رنج 20 تا 40 میلیون تومانی بازار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا نحوه ارزیابی کیفیشرکت بازرسی، کیفیت و استاندارد ایران را قبول داریم، تصریح کرد: با توجه به اندازه‌گیری‌های کیفی این شرکت محصولات ما در 6ماهه اول امسال رشد 5 درصدی در کیفیت داشته اند.

آقامحمدی در خصوص دیگر خطوط تولید این شرکت اظهار داشت: پس از تحریم، شرکت‌های شریک ما از ادامه همکاری سرباز زدند از این رو در حال حاضر 5 خط از محصولات ما همچنان غیرفعال و متوقف است.

وی با بیان ایکه امیدواریم با بهتر شدن شرایط این 5 خط فعال شوند، گفت: خطوطتیانا، پیکاپ، قشقایی، مگان و ساندرومتوقف است.

به گفته وی خودرو ماکسیما نیز به طور کلی از رده خارج شده است.

مدیرعامل پارس خودرو در خصوص وضعیت حضور این شرکت در خطوط تاکسیرانی اظهار داشت: اخیرا جلسه‌ای با مدیرعامل تاکسیرانی تهران برگزار کردیم تا هم محصولات ما و هم محصولات گروه خودروسازی سایپا در تولید و ارائه وسایل حمل و نقل جمعی مشارکت فعال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سازوکار لازم برای این کار فراهم شده و مهندسان ما، محصولاتی را با توجه به عملکردشان به مدیرعامل تاکسیرانی و شرکت‌های تابعه ارائه کردن
اشتراک گذاری :
ارسال نظر