بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
همراه اول جزو معدود شرکت هایی است که در شش ماهه اول سال جاری 50 درصد از سود خود را در بودجه برآوردی پوشش داده است و این امر منجر به انتخاب همراه اول به عنوان 50 شرکت منتخب بورس در سه ماهه و شش ماهه اول سال جاری می باشد.
کد خبر : ۱۳۵۳۵۱
نویسنده :
محمدآموخته
همراه اول جزو معدود شرکت هایی است که در شش ماهه اول سال جاری 50 درصد از سود خود را در بودجه برآوردی پوشش داده است و این امر منجر به انتخاب همراه اول به عنوان 50 شرکت منتخب بورس در سه ماهه و شش ماهه اول سال جاری می باشد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در نشست خبری صبح امروز مدیر عامل شرکت همراه اول که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، آخرین خدمات ارایه شده از سوی شرکت فوق گزارش داده شد.

وحید صدوقی با اشاره به استفاده 68 میلیون نفر از اپراتوری همراه اول گفت: 45 میلیون نفر از مشترکین همراه اول از سرویس ها و خدمات این شرکت نیز استفاده می نمایند که به موجب این آمار مصرفی منجر به پوشش یک هزار و 239 شهر از اپراتورهای همراه اول می باشد.

وی گفت: شبکه نسل سوم همراه اول با نام تجاری نوترینو از سوم شهریور ماه سال جاری به طور آزمایشی راه اندازی شد و در نهایت 19 شهریور ماه نیز فرکانس اصلی آن در راستای بهره مندی مشترکین همراه اول در دستورکار شرکت قرار گرفت.

طرح های پاییزی

این مقام ارشد در شرکت همراه اول در خصوص طرح های ویژه پاییزی شرکت افزود: یکی از طرح های پاییزی همراه اول سرویس هزار زنگ پاییزی می باشد که مشترکین همراه اول با 60 دقیقه مکالمه در مدت زمان یک هفته قادر به مکالمه رایگان در روز جمعه همان هفته می باشند.

صدوقی با اشاره به کاهش قیمت سیم کارت های اعتباری همراه اول از 10 هزار تومان به 5 هزار تومان به همراه یک شارژ اولیه 5 هزار تومانی گفت: مشترکین دائمی همراه اول که در فصل پاییز سیم کارت های دریافتی خود را فعال نمایند از 30 درصد تخفیف مکالمه ای برخوردار می شوند و همچنین دانشجویان نیز با خرید سیم کارت های اعتباری از مکالمه رایگان درون شبکه ای بهره مند خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز مبنی بر چگونگی برنامه ریزی شرکت همراه اول در راستای افزایش سودآوری در شش ماهه دوم سال، افزود: همراه اول جزو معدود شرکت هایی است که در شش ماهه اول سال جاری 50 درصد از سود پیش بینی شده سهام خود را پوشش داده است و این امر منجر به انتخاب همراه اول به عنوان 50 شرکت منتخب بورس در سه ماهه و 6 ماهه اول سال جاری می باشد.

صدوقی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر آثار منفی ناشی از گسترش استفاده از برنامه هایی همچون لاین و وایبر بر سودآوری شرکت همراه اول گفت: ایجاد برنامه هایی همچون وایبر و تلگرام در کاهش دریافت خدمات ارایه شده از سوی همراه اول توسط مشترکین منجر می گردد ولی تاکنون همراه اول با افزایش تعرفه های دریافتی خود مانع از ایجاد خلل در سودآوری شرکت گردیده و یکی از اهداف مهم در شرکت همراه اول ایجاد درآمدزایی از طریق سرویس های ارایه شده به عنوان جایگزین درآمدهای حاصل از پیامک و مکالمه می باشد.

لازم به ذکر است در حاشیه نشست خبری فوق، طرح همکاری میان شرکت جیرینگ و فینال با شرکت همراه اول منعقد گردید. 

طرح های پاییزی
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بيچاره
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
هدف اصلي مخالفت با وايبر همين است كاهش در آمد اپراتور اول