بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر : ۱۳۵۳۶

كارگزاران برتر بورس در خردادماه معرفي شدند

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، در حالي طي 18 روز كاري بازار سهام در ماه گذشته بيش از 8/1 ميليارد سهم عادي و حق تقدم به ارزش 7/621 ميليارد تومان داد و ستد شد كه در بين 85 شركت گارگزاري، كارگزاران برتر بورس معرفي شدند.

بر اين اساس، كارگزاري كيميا سهم كه وابسته به شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) است با توجه به انجام چند معامله و جابجايي عمده با انجام 5/18 درصد از كل ارزش خريد و فروش در رتبه نخست ايستاد.

شركت‌هاي كارگزاري خصوصي مفيد و حافظ نيز با اختلاف 10 درصدي نسبت به كيميا سهم با انجام بيش از 5 درصد از كل ارزش خريد و فروش در پله‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

بر اساس اين گزارش، شركت‌هاي كارگزاري بهمن، بورسيران، بانك كشاورزي، انديشه برتر، بانك سپه، ارديبهشت ايرانيان و بانك پاسارگاد نيز با انجام بيش از 20 تا 6/4 درصد از كل ارزش خريد و فروش ، رده‌هاي چهارم تا دهم كارگزاران برتر ماه گذشته بورس را به خود اختصاص دادند.

از سوي ديگر شركت‌هاي كارگزاري بدره سهام، سهام پويا، برهان سهند، معين سهم، گنجينه سهام، بازار سهام،‌ سهام پژويان شايان، دنياي نوين، محك سهام صنايع و جهان سهم نيز با انجام 5 صدم تا 18 صدم درصد در آخرين رتبه‌ها قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر