بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر : ۱۳۵۵۲۴

به گزارشخبرگزاری فارساز جم، عبدالحسین ثمری شامگاه چهارشنبه در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: تولید 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه این پالایشگاه در کشور است.

وی افزود: افزایش بهره‌وری در پالایشگاه جم از اساسی‌ترین برنامه‌های این مجموعه است و امیدواریم با تلاش ‌جمعی به اهداف خود برسیم.

مدیر عملیات شرکت ملی گاز ایران با اشاره به توانمندی بالای کارکنان پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: کارکنان و مهندسان پالایشگاه فجر جم، می‌توانند با ابزارهایی که توسط بخش خصوصی فراهم است پروژه‌های مهمی را راه‌اندازی کنند.

ثمری با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری و رشد تولیدات گاز در پالایشگاه تصریح کرد: پالایشگاه فجر جم تجربه افزایش تولید را داشته است و می‌تواند کارهای بزرگ‌تری نیز انجام دهد.

وی از بهره‌برداری پروژه "ال.پی.جی" پالایشگاه جم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طراحی و راه‌اندازی پروژه مهم LPG از اقدامات مهمی است که توسط شرکت پالایش گاز فجر جم و به کمک بخش خصوصی اجرا شده و انتظار می‌رود در آینده شاهد شکوفایی کامل این پروژه مهم باشیم.

ثمری ادامه داد: با افزایش تولیدی که در برخی از فازهای عسلویه و جم به تحقق خواهد پیوست، إن‌شاءالله زمستان امسال را بدون هرگونه مشکلی سپری خواهیم کرد.

وی از تعامل پالایشگاه جم با محیط پیرامونی خبر داد و اظهار داشت: همکاری و تعامل سازنده پالایشگاه جم با مردم و مسئولان شهرستان جم امری مهم است که خوشبختانه محقق شده است.

مدیر عملیات شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: مسئله کمبود آب در منطقه و جاده مواصلاتی جم به پالایشگاه از مسائل کلانی است که همه دستگاه‌های متولی از جمله پالایشگاه فجر جم باید نسبت به حل آنها همت کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر