بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر : ۱۳۵۸۲۴
کرمان - خبرگزاری مهر: فرمانده یگان ویژه استان کرمان از کشته و زخمی شدن چهار نفر در رزمایش اقتدار یگان های ویژه در زرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدابراهیم سلیمانی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بنا به ابلاغیه صادره از فرمانده یگان های ویژه ناجا در راستای رزمایش اقتدار یگان های ویژه که در هفته ناجا برگزار می شود روز گشذته واحد رهایی گروگان و واحد موتور سوار به شهرستان زرند اعزام شدند.

وی ساعت زمان حادثه را سه و 15 دقیقه بعدازظهر شنبه اعلام کرد و ادامه داد: دو دستگاه جرثقیل به منظوز برگزاری رزمایش به محل آورده شده بودند که بعد از بستن سیم بکسل ها به یکی از این جرثقیل ها به منظور انجام تمرین، چهار نفر از همکاران در یک سبد قرار گرفتند.

سرهنگ سلیمانی اذعان داشت: متاسفانه این سبد در حین بالا رفتن و قبل از قرارگیری در نقطه آخر در ارتفاع 20 تا 22 متری به طور ناگهانی سقوط کرد.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: در این حادثه یک نفر علیرغام اعزام وی به وسیله بالگرد به کرمان و انجام اقدامت پزشکی جان خود را از دست داد.

وی گفت: سه نفر دیگر نیز از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده اند و اکنون در بیمارستان تحت مدوا قرار دارند.

سرهنگ سلیمانی از اعزام کارشناسان به محل وقوع حادثه خبر داد و یادآور شد: بررسی های اولیه در خصوص علت وقوع این حادثه در حال انجام است که گمان می رود نقص فنی دستگاه جرثقیل یا خالی کردن پمپ جک از دلایل بروز این حادثه باشد.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان یادآور شد: این حادثه پیش از شروع رزمایش رخ داد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
ببخشید اسیر هم دادن یا خیر ؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱
روح جوان مرد کرمان شاد... خداوند صبر دهد به خانواده شان..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
یکی باید از نیروی انتظامی مراقبت کنه. اون از پاسگاه سراوان و سقوط هواپیما این هم از حادثه کرمان فقط در فیلمها و میدان هفت تیر تهران مقتدرند.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
اهای بنده خدا تو که هیچ چیز سرت نمیشه نظر نده..اونایی که برای شما جونشون ومیدن اشتباهه محضه چون شما معرفت ندارین..مورد از طریق اعلام مردمی مبنی بر مورد 110اعلام میشه که برای بررسی رفته بودند وچند حرامزاده که انسانیت سرشون نمیشد این بی شرمی وناجوانمردانگی رو انجام دادند وخانواده شهیدان عزیز را داغدار کردن.....تورو خدا با مردانگی وتفکر دقیق نظر بدید...یا علی
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
شهادت رضا کافی رو به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم و امید وارم خداوند به خانواده ایشان صبر عطا فرماید . ماشالله رضا شیر بود بهترین نیروی یگان میتونیم رضا رو معرفی کنیم البته شهادت نصیب هر کس نمیشود . خدایا رضا رو با ائمه اطهار همنشین کن
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
رضا مرد بود و به نظر من دیگه یگان ویژه کرمان .یگان نمیشه