بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
یک وبگاه خبری مرتبط با امور هوانوردی در گزارشی نوشت: باید با توجه به قابلیت‌های نهفته ایران، تحریم بر بخش هوایی این کشور سریع‌تر برطرف شود.
کد خبر : ۱۳۶۳۶۳
به گزارش افکارنیوز، وبگاه خبری «مرکز هوانوردی آمریکا» طی گزارشی در زمینه تسریع در لغو تحریم‌های ضد ایرانی بر بخش هوایی جمهوری اسلامی نوشت: رفع تحریم‌های تحمیلی بر بخش هوایی ایران باید تسریع داده شود.

در این گزارش با اشاره به قابلیت‌های آشکار و نهان در ایران جهت تعامل اقتصادی نوشت: ایران کشوری با قابلیت‌هایی چون اقتصاد ۵۰۰ میلیارد دلاری، جمعیت جوان فرهیخته و کشوری که موفق به مهار تورم ،حفظ ارزش ریال و ثابت نگه داشتن نرخ بیکاری شده است، می‌باشد.

در ادامه این گزارش با اشاره به موقعیت برتر ایران نسبت به کشورهای تازه اوج گرفته حاشیه خلیج فارس آمده است: ایران می‌تواند مرکز مناسبی برای هوانوردی جهانی باشد زیرا دارای مزیت‌های زمانی به نسبت دیگر کشورهای منطقه است. یک مقام بخش هوایی ایران نیز اخیرا اعلام داشت که هدف این کشور رقابت با ناوگان هوایی کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

هم اکنون ۳۶ خط هوایی داخلی و خارجی در ایران فعال هستند و اخیرا آمادگی خود را برای افزایش ظرفیت خود در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ اعلام کرده‌اند.

در خاتمه این گزارش با اشاره بر موانع ایجاد شده به خاطر اعمال تحریم‌های علیه ایران خاطر نشان شده است که هرگز نمی‌شود از سرمایه گذاری در ایران صرف نظر کرد و این کشور قابلیت مناسبی را برای سرمایه گذاری دارد و البته لازمه رسیدن به این مرحله توافق قابل قبول هسته‌ای با این کشور است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایرانی الاصل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
هوانوردی که چیزی نیست ، آنقدر فضانورد داریم که کفتون ببره!!! فقط کافیه یک سری به ساختمان خرابه ها بزنید، کف رودخونه الهیه و خیلی جاهای دیگه .................