{mosimage}در ابتداي جلسه مجمع عادي ساليانه آقاي حدادپور رییس مجمع نوید ورود چوب شور مغزدار را ظرف چند روز آینده به بازار داد و افزود : شرکت پارس مینو اولین تولید کننده این محصول در ایران است و علاوه بر این محصول ترد کرم دار تولید این شرکت که تا کنون تنها در کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید شده است به زودی وارد بازار می شود .

"> افزايش 7/18 درصدي فروش پارس مينو و تقسيم 1600 ريال سود

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۹

{mosimage}در ابتداي جلسه مجمع عادي ساليانه آقاي حدادپور رییس مجمع نوید ورود چوب شور مغزدار را ظرف چند روز آینده به بازار داد و افزود : شرکت پارس مینو اولین تولید کننده این محصول در ایران است و علاوه بر این محصول ترد کرم دار تولید این شرکت که تا کنون تنها در کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید شده است به زودی وارد بازار می شود .

کد خبر : ۱۳۶۷۰

افزايش 7/18 درصدي فروش پارس مينو و تقسيم 1600 ريال سود

جلسه مجمع عمومی سال مالی منتهی به 29/12/1386 شرکت صنعتی پارس مینو با حضور 65 درصد سهامداران و با دستور جلسه استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس قانونی شرکت ، اتخاذ تصمیم جهت صورتهای مالی سال مالی مورد گزارش ، انتخاب حسابرس مستقل قانونی و روزنامه کثیرالانتشار ساعت 30/8 روز دوشنبه 10/4/87 در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار گردید .

مصوبات ذیل به تصویب حاضرین در جلسه رسید :
1- تقسیم مبلغ 1600 ریال سود برای هر سهم .
2- تصویب صورتهای مالی شرکت .
3- ابقاء موسسه ایران مشهود به عنوان حسابرس قانونی شرکت .
4- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار .

بنابر گزارش بورس نیوز؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس مینو با ریاست حدادپور، نظارت کامل نیا و صناعی و دبیری حسن زاده و سلطانمرادی در ترکیب هیات رییسه تشکیل گردید .

شایان ذکر است که سلطانی نماینده سازمان بورس ، نماینده سازمان حسابرسی ایران مشهود و ثامنی رییس هیات مدیره این شرکت نیز در جلسه حضور داشتند .

در ابتداي جلسه مجمع عادي ساليانه آقاي حدادپور رییس مجمع نوید ورود چوب شور مغزدار را ظرف چند روز آینده به بازار داد و افزود : شرکت پارس مینو اولین تولید کننده این محصول در ایران است و علاوه بر این محصول ترد کرم دار تولید این شرکت که تا کنون تنها در کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید شده است به زودی وارد بازار می شود .

همچنين آقاي ثامنی نیز تولید بیش از 40 درصد آدامس های کل کشور توسط شرکت پارس مینو را از دستاورد های مثبت این شرکت دانست و ادامه داد : تولید آدامس بدون شکر نیز از دیگر توانایی های بدست آمده شرکت پارس مینو پس از تعویض دستگاههای قدیمی و جايگزيني خطوط جدید تولید می باشد .

{mosimage}{mosimage}

تاریخچه :

شرکت صنعتی پارس مینو ( سهامی عام ) در تاریخ 16/08/1338 تاسیس و تحت شماره 6980 مورخ 27/08/1338 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است. شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به استناد آگهی روزنامه رسمی مورخ 17/11/1352 به شرکت سهامی عام تبدیل و طبق تصمیمات متخده مجمع عمومی فوق العاده مورخ 06/09/1362 نام شرکت از شرکت صنعتی پارس ( سهامی عام ) به شرکت صنعتی پارس مینو ( سهامی عام ) تغییر یافته است . شرکت با استناد لایحه قانونی از تاریخ 09/12/1358 تحت نظارت وزارت صنایع و نهایتاً بر اساس قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مشمول بند ((ب)) گردید و 45 درصد سهام آن به نام سازمان صنایع ملی ایران صادر گردیده و در تاریخ 06/09/1370 سهام یاد شده به شرکت سهامی عام صنعتی مینو انتقال یافته و در حال حاضر توسط هیات مدیره ای که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 10/04/1386 صاحبان سهام انتخاب شده ، اداره می شود.

ترکیب اعضای هیات مدیره

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

اشخاص حقوقی هیات مدیره

1

صادق ثامنی

رییس هیات مدیره

شرکت قاسم ایران

2

سعید اوحدی

نایب رییس هیات مدیره

شرکت دارویی ،آرایشی و بهداشتی مینو

3

حسین حسن زاده سلطانمرادی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

شرکت سهامی عام صنعتی مینو

4

حسین توفیق

عضو هیات مدیره

شرکت دارو تجارت سامان

5

فرهاد رمضان

عضو هیات مدیره

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران

زیر مجموعه های شرکت صنعتی پارس مینو :

1.شرکت دارویی ، آرایشی و بهداشتی مینو ( سهامی خاص )
2.شرکت شیرینی و شکلات مینو ( سهام خاص )
3.شرکت صنایع غذایی مینو ( سهامی خاص )
4.شرکت خدمات مالی و اعتباری مینو ( سهامی خاص)
5.شرکت خدمات فنی و مهندسی مینو ( سهامی خاص )
6.شرکت صنایع غذایی قدس رضوی ( سهامی خاص )
7.شرکت قند خرما مینو ( سهامی خاص )

{mosimage}{mosimage}

اهم فعالیت های شرکت در سال 1386 :

شرکت صنعتی پارس مینو ( سهامی عام ) جهت استفاده هر چه بهتر از امکانات و تخصصی کردن کارها و کاهش هزینه های موازی ، تولیدات خود را از طریق شرکت دارویی وآرایشی مینو – صنایع غدایی مینو – شیرینی و شکلات مینو انجام داده و کارهای پشتیبانی خود را نیز از طریق شرکت خدمات فنی و مهندسی و خدمات مالی و اداری مینو اداره می نماید .
همچنین در سال مالی 1378 معادل 31/54 درصد سهام شرکت شوکوپارس و در سال مالی 82 معادل 41 درصد از سهام شرکت صنایع قدس رضوی زاهدان را خریداری نموده که شرکتهای اخیر نیز جزء زیر مجموعه های پارس مینو تلقی می گردد .

روند فروش

تعيين روند فروش و تجزيه و تحليل آن از اهميت ويژه اي برخوردار است زيرا فروش موجب تحصيل درآمد شده� و امكان واريز بدهي را فراهم مي آورد . روند فروش طي سال هاي 1382 لغايت 1386 تغييرات افزايشي داشته و در سال مالي مورد گزارش نسبت به سال قبل 7/18 درصد افزايش داشته است .

روند سود

معمولاً روند سود با روند فروش همبستگي دارد . سود ناخالص طي سنوات 1382 لغايت 1386 روند مناسبي داشته و متناسب با فعاليت شركت بوده است . در مقابل خالص هزينه ها و در آمدهاي عملياتي نيز به تناسب فعاليت شركت افزايش يافته است بطوريكه سود عملياتي شركت طي سنوات مذكور روند افزايشي و كاهش را طي كرده است همچنين شركت به لحاظ عدم امكان واريز بدهي ، از سيستم بدهي تسهيلات دريافت نموده است كه هزينه هاي تامين آن درسنوات ياد شده افزايش يافته و در نهايت نتيجه فعاليت صنعتي شركت پارس مينو( سهامي عام ) از سال 1382- 1386 روند افزايشي طي نموده و در سال مالي منتهي به 29/12/1386 نيز نسبت به سال قبل افزايش يافته است .

فعالیت های آتی هیات مدیره شرکت :

1- استمرار کار نصب و راه اندازی ماشین آلات جدید تا مرحله بهر برداری کامل از هر یک .
2- مدیریت مستقیم تولید و فروش محصولات غذایی و دارویی و آرایشی و بهداشتی که قبلاً توسط شرکتهای زیر مجموعه انجام می شد .
3- ادامه بهینه سازی نیروی انسانی از طریق جایگزینی نیروهای متخصص به جای نیروهایی که بازنشسته می شوند و آموزش شغلی متناسب برای کارکنان شاغل .
4- ادامه کار نصب و بهره برداری با قیمانده سیستم های نرم افزاری .

{mosimage}

اشتراک گذاری :
ارسال نظر