بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر : ۱۳۷۰۳۹
نویسنده :
مصطفی هادی دخت

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، گزارشات میاندوره ای این سه نماد به شرح زیر می باشد:

سرود

شرکت سیمان شاهرود با سرمایه 450 میلیارد ريال در پیش بینی درآمد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1393.12.29 سود هر سهم خود را با 9.3 درصد تعدیل منفی مبلغ 1203 ريال اعلام نموده است که در 6 ماهه نخست موفق به پوشش 43 درصد آن شده است.

لازم به ذکر است شرکت در ارتباط با تعديل پيش بيني سود هر سهم ساليانه اعلام نموده است در 6 ماهه اول سال به دليل شرايط بازار و حمل و نقل ريلي صادرات سيمان به کشور ترکمنستان با افت مواجه گرديد که در 6 ماهه دوم سال 93 به دليل مرتفع شدن مشکلات و برنامه ريزي هاي انجام گرفته، افزايش فروش سيمان صادراتي برآورد گرديده است. همچنين با توجه به اعلام برابري نرخ مصرف مازوت با نرخ گاز ، هزينه هاي مصرف مازوت در 6 ماهه دوم سال با نرخ گاز محاسبه گرديده است و با توجه به موارد فوق پيش بيني مي گردد سود اعلام شده تا پايان سال محقق خواهد گرديد.

فاذر

شرکت آذرآب با سرمایه 1 هزار میلیارد ريال در پیش بینی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1393.12.29 سود هر سهم خود را بدون تعدیل مبلغ 255 ريال اعلام نموده است که در 6 ماهه موفق به پوشش 50 درصدی آن شده است.

کپارس

شرکت کاشی پارس با سرمایه 87 میلیارد و 750 میلیون ريال در پیش بینی درآمد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1393.12.29 سود هر سهم خود را بودن تغییر مبلغ 1888 ريال اعلام نموده که در 6 ماهه موفق به پوشش 38 درصدی آن شده است.

بنا به اظهارات شرکت دليل عدم تحقق EPS پيش بيني شده عمدتا ناشي از کاهش صادرات به کشور عراق ميباشد . لذا جهت جايگزين نمودن مقصد صادرات مذاکراتي با ساير کشورهاي از جمله روسيه ، ارمنستان ، افغانستان و... صورت پذيرفته که با عقد قراردادهاي جديد پيش بيني مي گردد در ماه هاي آتي EPS مذکور تحقق يابد. لذا تعديلEPُُS ضروري به نظر نمي رسد."

اشتراک گذاری :
ارسال نظر