بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
نماینده مقاومت اسلامی عصائب اهل‌الحق در ایران:

پاک‌سازی جرف‌الصخر شمارش معکوس برای نابودی داعش است

حجت‌الاسلام والمسلمین جابر رجبی نماینده مقاومت اسلامی عصائب اهل‌الحق در ایران با صدور اطلاعیه‌ای پیروزی در عملیات جرف‌الصخر را به مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و مردم ایران و عراق تبریک گفت.
کد خبر : ۱۳۷۲۲۰

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، در این اطلاعیه آمده است: با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای راه حق و حقیقت و روح بلند امام مستضعفین جهان خمینی کبیر که با بنیان نهادن انقلاب اسلامی در منطقه اسباب برچیده شدن حکام ظلم در این منطقه حساس بنیان نهاد. همانگونه که آزادگان جهان مستحضر هستند مقاومت اسلامی عراق، آمریکا این شیطان اکبر را با ضلالت از عراق بیرون کرد و با تکیه بر آموزه‌های شهید صدر که شاگرد خلف امام عزیز بوده است توانست زمین را زیر پای اشغالگران با قدرت ایمان به لرزه درآورد و بعد از بیرون راندن آمریکا از عراق، محور مقاومت در منطقه کامل شد و بر کسی پوشیده نیست که همان روز آمریکا به ناتوانی خود در مقابل محور مقاومت اعتراف کرد و معلوم شد که توان جنگ مستقیم را ندارد لذا با عده‌ای جاهل و عده‌ای عامل و عده‌ای اجیر شده به جنگ خط مقاومت آمدند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: از روز اول این محور با رهنمودهای مراجع عزیز و رهبر آزادگان جهان امام خامنه‌ای توانست نقشه شوم آنها را خنثی سازد و ائتلاف ارتجاع عربی، عبری و آمریکایی نتوانست مقاومت را تضعیف کند بلکه هر روز محور مقاومت به قدرت روزافزونی دست پیدا کرد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: اکنون که در عراق مردم این کشور و جوانان عراقی به جنگ این ائتلاف شیطانی رفته‌اند و آنها را به زانو درآورده‌اند دشمن که خود را ناتوان دیده است می‌خواهد از ارزش این پیروزی‌ها بکاهد اما با عملیات اخیر در عراق مشخص شد که نیروی ایمان و قدرت فکری که از طرف نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به عراق و مردم آن رسید جوانان عراقی و گروه‌های مقاومت با کمک دولت و ملت عراق توانستند عملیاتی را انجام دهند که در نوع خود بی‌نظیر است و دشمن این را تحمل نمی‌کند که مدافعان هر منطقه‌ای از عراق اهالی همان منطقه باشند، چه مناطق سنی و چه شیعی؛ همانگونه که امام خامنه‌ای فرمودند جوانان عراقی بدون تکیه به دشمن و بیگانه قادر به نابودی نوکران صهیونیست خواهد بود و ما می‌بینیم که غرب و در رأس آن آمریکا روزی تروریست را تایید کرده و روز دیگر آن را تکذیب می‌کنند اما رهبری عزیز از اول اعلام کردند از همه گروه‌های مقاومت و آزادگان حمایت خواهند کرد و با حمایت‌های بی‌دریغ خود از مردم عراق، آنها را در مقابل دشمن تنها نگذاشتند و این پوشیده نیست که دفاع از انسانیت، اسلام و عتبات مقدسه وظیفه هر انسان و مسلمانی است اما همانگونه که مقاومت و جوانان عراقی توانستند آمریکا را با آن همه سلاح‌های مختلف از عراق بیرون کند، قادر هستند عراق را به قبرستان ایادی آنان تبدیل کند.

در این اطلاعیه آمده است: عملیات جرف‌الصخر که ان‌شاء‌الله جزئیات آن به زودی انتشار پیدا می‌کند دشمن و حامیان ایشان را در بهت و تعجب فرو برد و این پیروزی، پیروزی تمام انسان‌ها و انسانیت بر توحش است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: اما به چند مورد از دستاوردهای عملیات اشاره می‌شود:

1- اتحاد گروه‌های مقاومت و همکاری آنها با دولت در صحنه میدانی به گونه‌ای به نمایش گذاشته شد که در فکر دشمن و ایادی آنها نمی‌گنجید و ما در صحنه میدانی با اتاق فرماندهی واحد و با همکاری لحظه به لحظه عملیاتی را انجام دادیم که تجربه‌ای نو برگی جدید در تاریخ عراق است و به نظر ما این بزرگترین دستاورد عملیات جرف‌الصخر است زیرا اتحاد مردم عراق جلوه میدانی پیدا کرد.

2- دشمن برای جنگ رسانه‌ای خود و جبران شکست‌های گذشته سعی داشت در ماه محرم با پرتاب خمپاره و موشک از سمت جرف‌الصخر به کربلا قدرتی پوشالی از خود به نمایش بگذارد و راه‌های جدیدی برای حمله به کربلا و نجف استفاده کند.

3- تکمیل شدن حلقه محاصره داعش و ارتجاع عربی از دیگر دستاوردهای این عملیات بود، زیرا آنها با حمله‌های شبانه به منازل مردم بی‌گناه ادعای حضور در مناطق زیادی را مطرح می‌کردند و با پاکسازی جرف‌الصخر شمارش معکوس برای نابودی آنها آغاز شده است.

4- از غنائم به دست آمده در این عملیات مقداری اسلحه سبک و نیمه‌سنگین که ساخت اسرائیل با خط عبری کشف شد و نیروهای مقاومت عصائب اهل‌الحق برخی از خطوط اتصال مستقیم و غیرمستقیم تروریست‌ها با خارج از عراق و حتی خارج از منطقه را کشف کردند.

5- خودروهای بمب‌گذاری شده سال‌ها در عراق و به صورت روزانه از مردم شهید می‌گیرد و بر کسی پوشیده نبود که این مسئله فقط با کمک برخی از جامانده‌های حزب بعث و خودفروخته‌ها رقم می‌خورد اما در این عملیات با کشف کارت‌های شناسایی و روابط تروریست‌ها با شهرهای مختلف راه‌های نفوذ خودروهای بمب‌گذاری برای مقاومت مشخص شد که تا قبل از این ناشناخته بود.

6- نیروهای مقاومت با علم به اینکه حضور نیروهای ائتلاف شیطانی و هواپیماهای آن فقط برای کمک به ترویست‌ها خواهد بود، با صلابت هرچه تمام‌تر اجازه ورود و پرواز احتیاط بر فراز منطقه عملیاتی به آنها داده نشد و این اقدام پیغامی صریح برای آمریکا بود که عراق کشوری نیست که بتواند هر عملیاتی را در آن انجام دهد و پیروزی 100 درصد این عملیات با کمترین خسارت و بدون استفاده از نیروهای اجنبی و فرامنطقه‌ای و حتی تبادل اطلاعات نشان از این داشت که مردم عراق و جوانان غیور آن استقلال خود را در همه حال حفظ خواهند کرد و پیروزی را برای کشورشان به ارمغان می‌آورند. در این عملیات هیچگونه اطلاعاتی از این ائتلاف در اختیار نیروهای مقاومت قرار نگرفت و به درخواست کمک کردن آنها پاسخ منفی داده شد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: این پیروزی بزرگ را به رهبر عظیم‌الشأن مسلمین جهان امام خامنه‌ای که با رهنمودها و کمک‌های معنوی به تمام آزادگان و برادران خودمان در ایران و اقصی نقاط جهان و همچنین مراجع عظیم‌الشأن که قبل از این عملیات در دیدار با آنها مراتب به اطلاع ایشان رسیده بود و برای پیروزی ما دعا کردند تشکر کرده و این پیروزی را به ایشان تبریک عرض می‌کنیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هادی
United States of America
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
ارتش عراق بعد از مدتها یه منطقه رو با هزار زور پس گرفته اینکه هنر نیست. داعش در 100 کیلومتری بغداد هستش اگه راست میگید شهرهای حدیثه رو آزاد کنید از محاصره