بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
یک کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با تسنیم:

تهران از فردا بارانی است

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تهران از فردا تا شنبه بارانی است، گفت: از یک‌شنبه هفته آینده تا چهارشنبه برای نیمه شمالی کشور کاهش دمای محسوس و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : ۱۳۷۳۳۵

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیمدر خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز با نفوذ سامانه جدید، اواخر وقت در غرب و جنوب غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امشب در کرمانشاه، ایلام، کردستان، خراسان شمالی، همدان بارش باران همراه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا در غرب و جنوب غرب بارش باران تشدید شده و به مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز می‌رسد که در مناطق سردسیر نیز بارش برف خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: برای فردا در کرمانشاه، ایلام، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، غرب اصفهان، مرکزی و تهران بارش باران خواهیم داشت و جمعه در کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، بوشهر و غرب اصفهان تا شنبه بارندگی پیش‌بینی می‌‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه موج بعدی بارندگی یک‌شنبه از شمال غرب به کشور نفوذ خواهد کرد، عنوان کرد:از یک‌شنبه هفته آینده تا چهارشنبه برای نیمه شمالی کشور کاهش دمای محسوس و بارندگی پیش‌بینی می‌شود. به مسافرانی که قصد سفر در ایام عاشورا را دارند توصیه می‌شود که با توجه به سرد شدن هوا در نیمه شمالی کشور، لغزندگی جاده‌هاو بارندگی با تجهیزات کامل سفر کنند چراکه دما به زیر صفر درجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه دمای هوای تهران فردا 17 درجه سانتی‌گراد خواهد بود و جمعه به 14 درجه سانتی‌گراد می‌‌رسد، درواقع جمعه هوای تهران سرد خواهد شد، ادامه داد: برای تهران از فردا بارش باران خواهیم داشت و از میزان این بارش روز یک‌شنبه کاسته شده و در روز دوشنبه و سه‌شنبه بارش کامل باران داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تاسوعا و عاشورا تهران بارانی است، بیان کرد: هفته آینده دمای هوای تهران به زیر صفر می‌رسد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سورن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
خسته نباشید،
لطفا از این به بعد زودتر اعلام فرمایید تا ما لوازم لازم رو برداریم،امروز که من کاملا خیس شدم!!
امکان داره بفرمایید کی برف میاد،چون میخوام مرخصی بگیرم برم برف بازی