بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
با توجه به پوشش 26 درصدی سود پیش بینی شده هر سهم

بررسی عملکرد سود هر سهم "ستران" در شش ماهه اول سال جاری

اکثر شرکت های سیمانی در عملکرد شش ماهه اول سال جاری با توجه به گزارش های اعلام شده خبر از شرایط نامطلوب سودآوری در گروه مذکور داده اند.
کد خبر : ۱۳۷۶۰۰
نویسنده :
محمدآموخته
سیمان تهران شش ماهه اول سال جاری تنها 26 درصد از سود پیش بینی شده خود در سال مالی جاری را پوشش داده است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، اکثر شرکت های سیمانی در عملکرد شش ماهه اول سال جاری با توجه به گزارش های اعلام شده خبر از شرایط نامطلوب سودآوری در گروه مذکور داده اند.

بطوریکه، شرکت سیمان تهران در شش ماهه اول سال جاری تنها 26 درصد از سود پیش بینی شده خود در سال مالی مذکور را پوشش داده است.

براین اساس با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که سود حاصل از شرکت های زیر مجموعه "ستران" به دلیل عدم برگزاری مجمع در بر آورد سود هر سهم شش ماهه اول سال جاری شرکت سیمان تهران لحاظ نشده است و پوشش سود 26 درصدی تنها سود عملیاتی شرکت مذکور بوده و تا پایان سال جاری سود حاصل از چند شرکت سیمانی زیرمجموعه از جمله "هگمتان" و ایلام در سود "ستران" محاسبه خواهد شد.

این گزارش می افزاید، شرکت سیمان تهران بدهی های ارزی خود را با نرخ حدود 5 درصد پرداخت کرده است و شرکت فوق اکنون در حال راه اندازی یک خط جدید تولید سیمان بدون دریافت وام ارزی می باشد.

شایان ذکر است، شرکت سیمان تهران سود هر سهم تا پایان سال مالی جاری را 990 ریال اعلام کرده است که در شش ماهه اول سال جاری 258 ریال آن را تحقق داده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پرانک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
سیمان تهران بخاطر نداشتن طرح توسعه چشمگیر و بزرگی شرکت در سالهای آینده میتواند با شاخص صنایع سیمان رشد کند
بده منفی را
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
نصف سود سیمان تهران از زیر مجموعه ها است .که در گزارش شش ماهه نمیاد.