بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
نیروهای داعش زنان پیشمرگه های کرد عراق را تهدید کرد، اگر هر یک از زنان جنگجو را که سلاح بر زمین نمی گذارد، اسیر کنند به زور عقد خواهند کرد.
کد خبر : ۱۳۷۷۹۴

به گزارش دیلی میل، ستوان ناهید احمد رشید فرمانده یکی از گروه های زنان رزمنده کرد گفت با وجود آن که آنها از ما نفرت دارند تهدید ازدواج اجباری را مطرح کرده اند.

ستوان ناهید افزود: در مقابل این تهدید، ایده دیگری داریم و یک گلوله را برای لحظه اسارت نگاه خواهیم داشت.

وی گفت به همه سربازان خط مقدم گفته ام که یک گلوله را ذخیره نگه دارند. نمی خواهم هیچ کدام از آنها به دست نیروهای داعش بیافتند.

هرچند تاکنون نیروهای ستوان ناهید ناچار به استفاده از این گلوله اضافی نشده اند، ولی سایر نیروهای کرد در شهر کوبانی اجرای این دستورالعمل را در صورت ضرورت را در دستور کار دارند.

ستوان ناهید شرح داد که هفته گذشته یکی از نیروهای زن کرد که خود را در محاصره داعشی ها دید و همه دوستانش کشته شده بودند به خود شلیک کرد تا اسیر نشود.

نیروهای پیشمرگه کرد بیش از همه به سربازان زن خود شهرت دارند که دوش به دوش مردان در خط مقدم می جنگند.

قدرت آنها در نبرد با داعش بیشتر است بویژه آن که به گفته ستوان ناهید، داعشی ها معتقدند اگر به دست زنان کشته شوند به بهشت نخواهند رفت.

اگر نیروهای داعش گمان می کنند که این تهدیدشان در نیروهای زن پیشمرگه کارگر می افتد ، اشتباه می کنند. ستوان ناهید گفته به آنها پاسخ می دهیم می جنگیم و شما را خواهیم کشت. تا خون در رگ داریم با داعش مبارزه می کنیم. مشمئز کننده تر از داعشی ها و تفکرشان، تاکنون ندیده ام.

وی گفت که تنها تفاوت در نیروهای زن و مرد پیشمرگه در نوع سلاحی است که استفاده می کنند. سنگین ترین سلاحی که زنان استفاده می کنند 14.7 میلی متری است سلاح های مردان سنگین تر است و جز این تفاوتی میان رزمندگان زن و مرد نیست.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر