بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
رئیس پلیس راه استان البرز گفت:‌ پلیس راه محدودیت‌هایی را برای تردد در جاده چالوس و با هدف تسهیل در تردد خودروها و کنترل بار ترافیکی در دستور کار قرار داده است.
کد خبر : ۱۳۷۸۳۱
فارس نوشت:

رئیس پلیس راه استان البرز گفت:‌ پلیس راه محدودیت‌هایی را برای تردد در جاده چالوس و با هدف تسهیل در تردد خودروها و کنترل بار ترافیکی در دستور کار قرار داده است.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای محورهای اصلی مانند جاده کرج ـ چالوس بوده که این محور در مناطق مرتفع و کوهستانی واقع شده است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف و باران در این محورها، مسافرانی که قصد تردد‌های برون‌شهری و استفاده از این جاده‌ها را دارند، باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: بر اساس قانون به همراه داشتن زنجیرچرخ برای خودروها در فصل سرما لازم است و ماموران پلیس راه در صورت مشاهده خودروهای فاقد این تجهیزات، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌کنند.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن تعطیلات آخر هفته نیز بیان داشت: بسیاری از شهروندانی که برای برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به استان‌های دیگر سفر کرده‌ بودند، این روزها به ویژه روز جمعه در حال بازگشت به استان‌های تهران و البرز هستند.

وی افزود: به همین دلیل پلیس راه محدودیت‌هایی را برای تردد در جاده چالوس و با هدف تسهیل در تردد خودروها و کنترل بار ترافیکی در دستور کار قرار داده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد: بر این اساس عبور خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه این هفته تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

اکبری افزود: بنابراین تردد انواع خودروها از ساعت ۱۷ جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

به گفته وی، ‌تا یک بامداد روز شنبه تردد هرگونه موتورسیکلت در جاده چالوس نیز ممنوع است.

اکبری در پایان با اشاره مجدد به شرایط جوی به ویژه در جاده چالوس و محورهایی که در ارتفاعات واقع شده‌اند، از رانندگان خواست تا بیش از پیش با ماموران پلیس همکاری کرده و بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید داشته باشند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر