بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
شهرکرد-ایرنا-نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت:مجلس از تیم مذاکره کننده حمایت می کند.
کد خبر : ۱۳۷۸۹۰

به گزارش ایرنا، «مجید جلیل سرقلعه » روز پنجشنبه در نشست شورای اداری در فرمانداری شهرستان لردگان افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مذاکره موافق است ورهبرمعظم انقلاب نیز بارها بر این امر هم تاکید کرده اند و دولت هم موافق است و به آن خوش بین هستیم حتی اگر نتیجه نداشته باشد.

وی تصریح کرد:بررسی بودجه سال 94 بزودی آغاز می شود و برنامه ششم توسعه کشور نیز در آستانه بررسی قرار دارد و مجلس و دولت تعامل مطلوبی در این راستا با هم دارند.

جلیل سرقلعه گفت: با تلاش همه مردم و مسوولان نظام به ویژه اقدامان دولت،اکنون تحریم های جهانی نسبت به ایران رو به کاهش است.

نماینده مردم شهرستان لردگان گفت:دولت تدبیر و امید گامهای مطلوبی برای آبادانی و توسعه برداشته است و انتخاب استاندار بومی برای چهارمحال و بختیاری یکی از سیاست های خوب دولت بوده است.

وی گفت:استاندار کنونی چهارمحال و بختیاری یک نیروی بومی است که به تمام نقاط ضعف و قوت استان آشنایی دارد و در راستای رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت است.

به گفته وی،مجمع نمایندگان استان از استاندار چهارمحال و بختیاری حمایت لازم را دارد و این حمایت را ادامه می دهد.

وی به بخشی از نارسایی ها در شهرستان لردگان نیز اشاره کرد و گفت:لردگان از میانگین توسعه یافتگی کشور و چهارمحال و بختیاری عقب مانده است و از استاندار انتظار می رود نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد.

جلیل سرقلعه افزود:استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران توانمند دولت تدبیر و امید است و نقش او در اجرایی کردن و تسریع در پروژه های نیمه تمام استان قابل تقدیر است.

نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت:اجرای گاز کشی در بخشی از روستاهای این شهرستان به کندی صورت می گیرد و در این راستا مردم شهرستان خواستار تسریع در اجرای طرح های گازکشی می باشند.

به گفته وی،جاده های این شهرستان تلفاتی را در این چند سال اخیر داشته است و نباید این محور دارای تلفات جاده ای باشد و در محور ارتباطی بروجن به لردگان به خوزستان دیگر نباید تلفات انسانی وجود داشته باشد.

وی یادآور شد:بیمارستان شهر لردگان مدتی است که رییس ندارد و مردم خواهان تعیین مدیریت برای بیمارستان می باشند.

جلیل سرقلعه تکمیل پروژه پتروشیمی را یکی دیگر از خواسته های مردم دانست و گفت:انتظار می رود در زمینه آزادسازی ال سی ها و فاینانس این پروژه همکاری لازم صورت گیرد.

به گزارش ایرنا،در این نشست 'ابوالقاسم کریمی' فرماندار لردگان گزارش کاملی از وضعیت موجود این شهرستان را ارائه کرد.

در این نشست تعدادی از ائمه جمعه بخش ها و شهرهای شهرستان لردگان مطالبات مردم را ارائه کردند که شهرستان شدن دو بخش خانمیرزا و فلارد از مهمترین مطالبه مطرح شده از سوی ائمه جمعه این شهرستان بود.

شهرستان لردگان در 160کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و جمعیتی افزون بر ١٩4هزار نفر دارد.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر