بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
جیرفت - ایرنا - نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش حاکم بر کشور ناشی از عملکرد خوب دولت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر : ۱۳۷۸۹۱

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمدرضا امیری» عصر پنجشنبه در همایش فرمانداران جنوب کرمان که به میزبانی شهرستان کهنوج برگزار شد افزود: در حال حاضر فضای کشور آرام است و باید از دولت تقدیر کرد که این فضای آرام را حاکم کرده است.

وی بیان کرد: کشور هم اکنون شرایط خاصی دارد زیرا کشورهایی که تولید کننده نفت بودند قیمت نفت را کاهش داده اند و این مساله موجب شده تا بودجه کشور که بر اساس نفت 100 دلاری بسته شده امروز با نفت 80 دلاری مواجه شود.

وی گفت: این کاهش قیمت موجب شده تا روزانه با کاهش بودجه مواجه باشیم و از سوی دیگر دولت هم برای جبران این کسری اعتبارات عمرانی را کاهش می دهد.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب افزود: همه باید تلاش کنیم این فضای آرام در کشور حفظ شود که یکی از راه های آن حفظ وحدت است.

وی اظهار کرد: مسوولان باید به نقاط مختلف شهرستان ها سفر کنند و از نزدیک مشکلات و خواسته های مردم را مورد بررسی قرار دهند که این اقدام، موجب رضایتمندی مردم می شود.

حجت الاسلام امیری گفت: ملت ایران، مردمی فهیم و بصیر هستند و با وجود برخی کاستی ها و مشکلات همچنان پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده هر جا که لازم باشد در خدمت دولتمردان برای رفع مشکلات مردم هستیم.

وی ادامه داد: امید است اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هرچه سریعتر نسبت به تکمیل بیمارستان های قلعه گنج و رودبار جنوب اقدام و در پی آن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز این بیمارستان ها را برای ارایه خدمات سلامت به مردم تجهیز کند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
نگو آرامش...بگوبهشت برین...!!!