بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: صدور مجوزهای اکتشاف معدن در جنوب کرمان در دولت تدبیر و امید نسبت به تاریخ این منطقه 700 درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۱۳۸۰۲۷
محمود اسکندری نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای تاریخ جنوب کرمان در این منطقه در بخش اکتشاف معادن 73 پروانه اکتشاف و 35 پروانه بهره برداری صادر شد و در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تعداد مجوزهای صادر شده در بخش اکتشاف 64 مورد و در بخش پروانه بهره برداری 34 مورد بوده است.

وی بیان کرد: این رشد نشان از تلاش دولتمردان در فعال کردن بخش معادن جنوب کرمان دارد.

وی گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه معدن نسبت به تاریخ جنوب کرمان قابل مقایسه نیست زیرا در تمامی حوزه ها افزایش چند برابری داشته ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه جنوب استان جایگاه سوم ذخایر معدنی را به خود اختصاص داده، امید است بتوانیم به آهنگ توسعه این حوزه که با حمایت استاندار کرمان، فرمانداران و سایر مسوولان دستگاه های اجرایی شکل گرفته سرعت بیشتری دهیم.

وی گفت: در راستای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی نهایت تلاش و همکاری خود را با سرمایه گذاران بکار گرفته ایم تا این منطقه به جایگاه واقعی خود در حوزه معدن برسد.

جنوب کرمان با حدود یک میلیون نفر جمعیت شامل هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر