بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر : ۱۳۸۰۹۶
نویسنده :
مصطفی هادی دخت

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، سه نماد "پاسا"، "قنیشا" و "شیراز" به شرح زیر درخواست افزایش سرمایه داده اند:

"پاسا"

شرکت ایران یاسا تایر واربر با سرمایه 80 میلیارد ریال در نظر دارد سرمایه خود را به میزان 900 درصد معادل 720 میلیارد ریال افزایش دهد تا به میزان 800 میلیارد ريال دست یابد. بنا به اظهارات شرکت هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و افزایش ظرفیت تولید می باشد.

لازم به ذکر است که این افزایش سرمایه 525 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی و 375 درصد از محل سود انباشته می باشد.

"قنیشا"

شرکت قند نیشابور با سرمایه 81 میلیارد ريال در نظر دارد سرمایه خود را به میزان 146.91 درصد معادل 119 میلیارد ريال افزایش دهد تا به میزان 200 میلیارد ريال دست یابد. بنا بر اظهارات شرکت هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده می باشد.

همچنین شرکن بیان کرده است که 7.4 درصد از این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و 139.51 درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی می باشد.

"شیراز"

شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه 2 هزار و 550 میلیارد ريال در نظر دارد سرمایه خود را به میزان 100 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش دهد تا به مبلغ 5 هزار و 100 میلیون ريال دست یابد. لازم به ذکر است که شرکت دلیل این افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی ذکر کرده است. لازم به ذکر است که این افزایش سرمایه تماما از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی می باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر