بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

آخرین و بهترین شانس آمریکا برای حل موضوع هسته‌ای ایران

کد خبر : ۱۳۸۱۳۲
به گزارش خبرگزاری فارس، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد که دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا با آخرین و بهترین شانس برای حل موضوع هسته‌ای ایران روبرو است تا اینکه نه تنها در مهلت باقی مانده به توافق هسته‌ای با ایران برسد بلکه قبل از آنکه جمهوری‌خواهان در سال آینده میلادی بتوانند کنترل کنگره را به دست گیرند و در مسیر این توافق کارشکنی کنند، توافق حاصل شود.  
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
امید
Hong Kong
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
کاملا برعکس این اخرین شانس واقبال برای ملت نگون بخت ایرانه واسه توافق و رفع تحریمها
مهدی
Kazakhstan
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
آخرین شانس ایران است چون اگر جمهوری خواهان آمدندآن موقع مثل اوباما رفتارنمی کنند
رضا
Germany
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
دقیقأ تیتر خبر را باید بر عکس کنید»
آخرین شانس ایران نه امریکا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
حل و فصل! ماجرای گروگانها قبل از ورود ریگان به کاخ سفید یادتونه؟! اینم همونجوریه.