بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر : ۱۳۸۲۲۲
مدیرعامل فرابورس ضمن اعلام مناسب بودن کشف قیمت ۱۶۵ تومانی هر سهم"ولبهمن" و آمارخریداران ، از هماهنگی با گروه بهمن جهت مزایده چند شرکت در بازار سوم فرابورس و برنامه عرضه هر یکی دو هفته یکبار با توجه به شرایط بازار خبر داد.

امیر هامونی در گفت وگو با پایگاه خبریبورس پرس، در رابطه با عرضه اولیه 60 میلیون سهم شرکت بهمن لیزینگ در بازار اول معاملات فرابورس و فروش همه سهام قابل عرضه،اظهار داشت: کشف قیمت 165 تومانی هر سهم این شرکت مناسب بود . مجموعه گروه بهمن به عنوان یکی از فعالان بازار سرمایه همواره در شرایط رونق و رکود بازار در کنار ما بود و هست.

وی با بیان اینکه تا پیش از این عرضه اولیه سهام مربوط به یک شرکت ساختمانی درشهریور ماه بود، ادامه داد: 60 میلیون سهم قابل عرضه که شامل 30 میلیون سهم برای عرضه و 30 میلیون برای معامله گران آنلاین بود،توسط 21 هزار و 815 سرمایه گذار حقیقی و 149 سرمایه گذار حقوقی خریداری شد.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر بهمن لیزینگ که بعد از پذیرش و درج امروز عرضه شد، سهام شرکت 100 میلیارد تومانی بهمن دیزل هم تا دو ماه آینده در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.همچنین با توجه به گردش مالی گروه بهمن و برنامه های این مجموعه، قرار شده چند شرکت در بازار سوم فرابورس به صورت مزایده عرضه شود.

هامونی خاطر نشان کرد: علاوه براین بنا داریم تا عرضه اولیه سهام شرکت های پذیرفته شده در فرابورس را در هفته ها و ماه های آینده ادامه دهیم . بطوریکه متناسب با شرایط بازار ، هر یکی دو هفته سهام یک شرکت عرضه اولیه خواهد شد.این درحالی است که علاوه بر عرضه اولیه سهام لیزینگ امید، شرکت های پتروشیمی نوری با سرمایه 300 میلیارد تومانی، داروسازی کاسپین تامین با سرمایه 15 میلیارد تومانی، خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم وسرمایه گذاری مسکن پردیس با سرمایه 53.5 و 30 میلیارد تومانی آماده عرضه هستند که به مرور تا پایان سال و به صورت مدیریت شده و با در نظر گرفتن شرایط بازار عرضه خواهند شد.

وی در خاتمه به برنامه عرضه اولیه 5 درصد شرکت قاسم ایران اشاره کرد و گفت: فردا هم 18 میلیون سهم این شرکت 36 میلیارد تومانی دربازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر