بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

مایلی‌کهن به "اوین" می‌رود

کد خبر : ۱۳۸۲۳۳
محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که در جریان پرونده شکایت علی دایی از وی به چهار ماه زندان محکوم شده بود لحظاتی پیش خودش را به کلانتری ارگ معرفی کرد تا ترتیب انتقال وی به زندان اوین داده شود.

ناصر فریاد شیران لحظاتی پیش در گفت‌وگو با تابناک، اظهار داشت که مایلی‌کهن لحظاتی پیش از تحویل موبایل خود به نگهبانی کلانتری با وی تماس گرفته و اعلام کرده که که شخصا برای پیگیری مراحل اجرای حکم‌اش به کلانتری ارگ رفته تا ترتیبات انتقال او به زندان داده شود.

فریادشیران همچنین متذکر شد که مایلی‌کهن در این مدت پیشنهاد خیلی‌ها را برای تغییر حکم یا دیدار با دایی را رد کرده و با افتخار برای سپری کردن دوران محکومیت‌اش خودش را به زندان معرفی کرده است.

نادر فریادشیران هم که از نزدیکان مایلی‌کهن است لحظاتی پیش در گفت‌وگویی با ایسنا، اعلام کرد: «کاش من هم می‌توانستم با این مرد بزرگ به زندان بروم. افتخار می‌کنیم که زیر پرچم کشور بیگانه قسم نخوردیم و در کشور خودمان زندگی می‌کنیم و بر اساس همین قوانین به زندان می‌رویم.»

علی دایی که حدفاصل سال‌های 1995 تا 1997 در تیم ملی شاگرد محمد مایلی‌کهن بوده در سال‌های اخیر درگیری‌های فراوان رسانه‌ای با وی داشته و سرانجام در مرداد ماه امسال مایلی‌کهن را به چهار ماه حبس محکوم کرده است. چهار ماه حبسی که حالا مایلی کهن برای اجرایش خودش را به مراجع قضایی معرفی کرده است.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
چی بگم هر دوشون مغرورند
اما علی خان مقداری باید حرمت موی سفید حاجی رو نگه می داشت
همین طور حاج مایلی هم نباید خیلی سرک تو کارهای علی اقا می کشید
حسین بیاری
Germany
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
آ قای دایی از شما بعیداست از استاد خود شکایت واو را روانه ی زندان کنی گذشت خصلت مردان نامدار است
ناشناس
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
استادی که یاوه گوویی کنه سزایش همینه
احسان
United States of America
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
آقای دایی ! زشته صلوات بفرست ورضایت بده !!
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
چه فرق می کند . زندان اوین ، وصال ، توحید ، گوهر دشت ، کهریزک .... کاش همان کهریزک ببرند تا جگر علی دایی یخ کند . قهرمان ملی مشغول ارائه خدمات به اهالی تیاوران است . هر عمل بد و نکوهیده ای که در عالم امکان داشته در اینجا با افتخار به انجام می رسد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
خیلی مرد بزرگیه
امیر
United States of America
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
وقتی از هر فرصتی استفاده کرده و حرف نامربوط میزند باید باهاش چیکار کنند ؟؟
ناشناس
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
زندان هم برایش کمه
محمد امین
United States of America
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
خدا را چه دیدی شاید زندان شفایش را بدهد
ناشناس
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
ولی تو این سن وسال بعیده
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
آقای مایلی کهن زندگی بقیه چه ارتباطی به تو دارد ؟
ناشناس
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
حسوده حسوووووود
مقدس
United States of America
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
مایلی کهن قبلا با آقایان آجرلو، عابدینی ،پروین، فیروز کریمی، قلعه نوعی، حسن روشن و خیلیای دیگه سابقه درگیری و بگو مگو داشته و جالبه که همیشه فکر میکنه مدافع حق و حقیقته
ناشناس
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
جالبتر اینجاست که وقتی میبردنش زندان
داشت واسه عابدینی خط و نشون میکشید.
ناشناس
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
آقای مایلی کهن حرمت بقیه را نگهدار تا به این وضعیت دچار نشی
ناشناس
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
شما برید برای دایی وضعیت مشخص کنید قول میدم اندازه یه درب نوشابه هم برتون ارزش قائل نیست
ناشناس
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
این فکر میکنه داروغه است
ناشناس
United States of America
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
هر کس به اندازه مایلی کهن تیم راهی دسته پایین تر میکرد واسش آبرو نمیگذاشت درحالیکه خودش این افتخار را سالها قبل نصیب تیمهایی مثل گهر درود، شهرداری تبریز، پیکان، سایپا و فولاد اهواز کرده است.
ناشناس
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
ایشون سال 83 بهترین تیم ملی امید را از گردونه مسابقا خارج کرد
درحالیکه بازیکنای اون تیم همشون ستاره های فوتبال ایران بودند
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
خودش بیشترین بداخلاقی ها را کرده بخصوص با مصاحبه ها و بیانیه هایش، الان هم خودشو متولی اصول اخلاق میدونه
عباس
Turkiye
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
باید فاتحه این فوتبال را خوند با این همه مسایل حاشیه
ناشناس
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
فوتبالی که در راس اخبارش دایی و مایلی کهن باشند به درد افقانستان هم نمی خوره
ناشناس
United States of America
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
ایشون فکر میکنه همه ناسالمند و تنها خودش سالم.
حمید
United States of America
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
بگذارید در زندان یه کمی به گذشته اش فکر کند
به تیمهایی که راهی دسته دو نموده
ضربه هایی که به فوتبال وبهترین تیم امید دوره خود زده
و خسارتهایی که تیمها با صقوطشون به دسته پایینتر توسط ایشون متحمل شده اند
شاید بخ خودش بیاید وبرگردد.