{mosimage}سال 1386 براي شركت نورد آلومينيوم سال به ثمر رسيدن طرحها و پروژه ها از جمله باز سازي دستگاهها ، سازمان دهي نيروي انساني ، بهينه سازي و توسعه ساختارهاي زيست محيطي و ساير موارد شركت را براي جهشي چشمگير به سمت فروش بيشتر و ارائه محصولات جديد سوق داد.

"> نورد آلومينيوم آماده براي جهش بزرگ

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۲

{mosimage}سال 1386 براي شركت نورد آلومينيوم سال به ثمر رسيدن طرحها و پروژه ها از جمله باز سازي دستگاهها ، سازمان دهي نيروي انساني ، بهينه سازي و توسعه ساختارهاي زيست محيطي و ساير موارد شركت را براي جهشي چشمگير به سمت فروش بيشتر و ارائه محصولات جديد سوق داد.

کد خبر : ۱۳۸۵۳

نورد آلومينيوم آماده براي جهش بزرگ

مجمع عمومي عادي ساليانه شركت گروه كارخانه هاي توليدي نورد آلومينيوم ( شركت سهامي عام ) با حضور بيش از 79 درصد از صاحبان سهام اين شركت با دستورجلسه استماع گزارش هيأت مديره و بازرس قانوني شركت ، اتخاذ تصميم درمورد صورتهاي مالي ، تعيين حسابرس قانوني شركت و روزنامه كثيرالانتشار ، ساعت 15 روز يكشنبه مورخ 23/4/87 درمحل شركت برگزار شد .

در اين جلسه مصوبات زير به تصويب سهامداران حاضردر جلسه رسيد:
1-تصويب صورتهاي مالي شركت توسط سهامداران حاضردر جلسه
2-ابقاء موسسه حسابرسي بهداد مشار به عنوان حسابرس قانوني
3-انتخاب روز نامه اطلاعات به عنوان روزنامه كثيرالانتشار

بنا برگزارش بورس نيوز؛ در مجمع عمومي عادي سالي مالي منتهي به 29/12/86 ، جناب آقاي دكتر احمدزاده به عنوان رئيس مجمع و جناب آقاي مهندس گودرزي و آقاي مهندس غلامي به عنوان ناظرين، سركارخانم شيرازي به عنوان بازرس مستقل و حسابرس قانوني شركت در تركيب هيأت مديره رئيسه مجمع حضور داشتند .

آقاي مرتضي ساريخاني مدير مالي محترم شركت به عنوان منشي جلسه نيزدر تركيب هيأت رئيسه حضورداشتند . در ابتداي جلسه جناب آقاي داريوش اعتمادي مدير عامل محترم شركت اظهار داشت :
سال 1386 براي شركت نورد آلومينيوم سال به ثمر رسيدن طرحها و پروژه ها از جمله باز سازي دستگاهها ، سازمان دهي نيروي انساني ، بهينه سازي و توسعه ساختارهاي زيست محيطي و ساير موارد شركت را براي جهشي چشمگير به سمت فروش بيشتر و ارائه محصولات جديد سوق داد ولي متاسفانه موجي جديد و سهمگين تر از امواج گذشته كه بسياري از شركت ها تاب تحمل آن را نداشتند بر پيكره شركت فرود آمده ، تمامي كار وكوشش و درآمد شركت را تحت تاثيرخود قرار داد .

تحريم هاي اقتصادي و تغيير سياست دولت در استفاده از يورو به جاي دلار در خريد هاي خارجي و نوسانات شديد اين ارز هزينه هاي بسيار بالايي در قالب زيان ناشي از تسعير ارز به شركت تحميل نمود به نحوي كه تمامي تلاش همكاران صديق براي پوشش اين هزينه سنگين صرف و به نتيجه دلخواه و رضايت بخش نرسيد .

اگرچه سودي ناچيز به دست آمد ولي به نظر دست اندركاران درصنعت ، ماندن در اين ميدان كاري بس بزرگ و صبوري ايوب را مي طلبد ، شركت نورد نيز با اقدامات انجام شده از جمله جوان گرايي ، توليد محصولات جديد مثل ورق هاي كامپوزيتي ، راه اندازي كوره پيش گرم جديد و بهسازي ماشين آلات ،كمر همت بر ادامه راه را بسته و با توان و خلوصي كه در همكاران وجود دارد از يك طرف و هدايت و همراهي كليه شما سهامداران عزيز از طرف ديگر سال جديد را با موفقيت بيشتر پيش خواهيم برد و اخبار بهتري در مجامع آتي ارائه خواهيم داد .

تركيب اعضاء هيأت مديره :

آقاي جمال احمدزاده

رئيس هيأت مديره

شركت يالمين كامرز- نماينده

آقاي هوشنگ گودرزي

نايب رئيس هيأت مديره

شركت رنك زيراكس ايران نماينده

آقاي ژوبين علاقبند

عضو هيأت مديره

شركت اينوستمنت هاوس كيش- نماينده

آقاي نعمت الله غلامي

عضو هيأت مديره

شركت سرمايه گذاري آرين قشم نماينده

آقاي داريوش اعتمادي

عضو هيأت مديره و مدير عامل


ورق های كامپوزيتی آلومينيومی(ACP)

اين ورق از سه لايه تشكيل شده است ، لايه بالا و پائين از ورق آلومينيوم و لايه ميانی از جنس پلی اتيلن می باشد. عمده مصرف اين ورق جهت نمای ساختمان، پارتیشن بندی، سقفهای کاذب ، دکوراسیون داخلی و موارد مشابه ميباشد.

به منظور ايجاد تنوع در توليدات و ارزش افزوده بيشتر، همچنين نياز بازار و پاسخگوئی به مشتريان در تحويل محصولات مشابه ، شركت نورد آلومينيوم در سال 1384پس از مذاكره با شركت های خارجی اقدام به عقد قرارداد و خريد تجهيزات خط توليد ورق ACP نمود و بزودی اين محصول از طريق اين شركت به بازار عرضه خواهد شد.


خصوصیات منحصر به فرد ورقهای ACP

وزن سبک ، تنوع در شکل پذیری ، نصب آسان ، عایق حرارت ، مقاومت بالا در برابر تغییر دما ، عایق رطوبت ، ضد حریق ، تنوع رنگ و سرعت در تغییر و جابجایی نماهای ایجاد شده.

مزایای استفاده از ورق های ACP:

1- این ورق ها با ضخامت 3 - 5 میلیمتر در نمای خارجی ساختمان ها استفاده میشود. تنوع رنگ بسیار زیاد است لذا تمام سلیقه ها را میتواند جوابگو باشد. طراحی های بسیار شکیل در ترکیب با شیشه و سنگ و یا حتی در ترکیب رنگهای مختلف میتواند استفاده گردد.

2- سرعت در نصب و حتی سرعت در تغییر و جابجائی نماهای ایجاد شده از مزایای دیگر این ورق ها است.

3- استفاده از این ورق ها در نماهای داخلی ضمن مقرون بصرفه بودن به شکیل کردن اين نماها نيز کمک می كند.

4- این ورق ها در موقع نصب با دیوار فاصله کمی خواهند داشت که این موضوع باعث كاهش تبادل حرارتی ما بین پانل و دیوار می شود. بنابراین حرارت تابستان و یا سرمای زمستان تاثیر کمتری در دمای داخل منازل و آپارتمانها خواهد گذاشت.

5- این ورق ها به دلیل عایق حرارت بودن میتوانند در کانتینرهای حمل مواد غذایی و یا حتی در یخچال های کانتینری مورد استفاده قرار گیرند.

6- تنوع رنگ این پانل ها امکان استفاده از آنها را در سقف های کاذب به ما میدهد.

7- تعویض و تغییر دکوراسیون اين نماها بسیار آسان است.

{mosimage}

در حال حاضر محصولات نورد به کشورهای مختلف جهان صادر می شوند و برای جلوگیری از صدمه و آسیب احتمالی، محموله ها طبق اصول استاندارد بین المللی بسته بندی و ارسال می شوند.

{mosimage}

اشتراک گذاری :
ارسال نظر