بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
براساس اطلاعات مندرج در سایت کدال درآمد هر سهم شرکت توکاریل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 641 ریال برآورد شده است. "توریل" با توجه به سوابق گذشته بتواند بودجه برآوردی خود را پوشش دهد که در صورت هرگونه تغییر این اطلاعات از طریق سایت کدال به سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۸۸۳۰
نویسنده :
اعتماد
براساس اطلاعات مندرج در سایت کدال درآمد هر سهم شرکت توکاریل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 641 ریال برآورد شده است. این در حالی است که درآمد هر سهم "توریل" با توجه به اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه حسابرسی نشده منتهی به 31 شهریور ماه سال 93 به میزان 210 ریال بوده است.

در همین راستا، سخایی، مدیر مالی شرکت توکاریل در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: بودجه "توریل" براساس برنامه ریزی حمل و نقلی که از شرکت فولاد مبارکه دریافت می کند، تنظیم می شود لذا پیش بینی می شود "توریل" با توجه به سوابق گذشته بتواند بودجه برآوردی خود را پوشش دهد که در صورت هرگونه تغییر این اطلاعات از طریق سایت کدال به سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.

سخایی تصریح کرد: نرخ حمل شرکت توکاریل از 2 بخش تشکیل شده، نخست بخشی که مربوط به سهم شرکت توکاریل از نرخ حمل می باشد که این بخش از نرخ حمل طی مذاکرات صورت گرفته با شرکت فولاد مبارکه، افزایش یافته است. بخش دیگر نرخ حمل مربوط به شرکت راه آهن می باشد که با توجه به سیاست های اتخاذی دولت تعیین می گردد و تاکنون نرخ این قسمت، افزایش نیافته است.

مدیر مالی شرکت توکاریل عنوان کرد: بنابراین می توان اظهار کرد که نرخ حمل و نقل در قرارداد شرکت توکاریل با شرکت فولاد مبارکه مربوط به سهم "توریل" افزایش یافته است اگرچه شرکت توکاریل، این افزایش را در بودجه سال 93 خود پیش بینی کرده بود.

سخایی بیان کرد: از آنجا که قرارداد حمل و نقل شرکت توکاریل با شرکت فولاد مبارکه انجام می گردد و با توجه به قرارداد بلندمدت "توریل" با "فولاد"، وضعیت قرارداد شرکت توکاریل دارای شرایط با ثباتی می باشد.

وی در خاتمه افزود: همچنین شرکت توکاریل، مجوز افزایش سرمایه 290 درصدی را در حال حاضر از سازمان بورس دریافت کرده این در شرایطی است که افزایش سرمایه مذکور، از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران می باشد علاوه بر این، مقدمات برگزاری مجمع فوق العاده در حال انجام است بطوریکه احتمالاً در آذر ماه این مجمع برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در بخش مصارف گزارش توجیهی افزایش سرمایه، خرید واگن پیش بینی شده است که این موضوع می تواند بر سودآوری "توریل" تأثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
اين سهم ارزشش خيلي بيشتر از اينهاست ولي حيف كه سهامداراي حقوقيش متاسفانه اجازه نميدن سهم رشد كنه !! چند روز كه سهامداراي حقوقيش فعاليت نميكنن حقيقي ها سهم را بالا ميكشن البته با عرضه و تقاضاي معقول ولي همين كه سهم داره راه خودشو پيدا ميكنه و ميخاد بره بالا يهو حقوقي هاش شروع به عرضه حتي تو قيمتهاي منفي ميكنن و كمر سهم رو ميشكونن !!! حالا به چه دليلي نميدانم .....