بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
طی روز گذشته نشست تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز با محوریت بررسی صنعت حمل و نقل برگزار شد و وضعیت بنیادین در چهار نماد "حکشتی"، "حسینا"، "حتوکا" و "توریل" مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۳۸۸۵۸
نویسنده :
کیوان فر
طی روز گذشته نشست تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز با محوریت بررسی صنعت حمل و نقل برگزار شد و وضعیت بنیادین در چهار نماد "حکشتی"، "حسینا"، "حتوکا" و "توریل" مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، در این نشست پس از ارایه تحلیل بنیادین چهار نماد فعال در صنعت حمل و نقلی، علیرضا مهدی پور مدرس دوره های آموزش عالی مدیریت سرمایه گذاری، تحلیل تکنیکال این شرکت ها را نیز ارایه کرد که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت. در همین راستا در نظر داریم این برنامه را در نشست های تحلیلی بعدی باشگاه نیز ادامه دهیم.

در پایان این جلسه که با همکاری شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد برگزار شد، به اعضای باشگاه گواهینامه حضور اعطا گردید. همچنین فایل PDF تحلیل های ارایه شده در نشست دیروز به ایمیل اعضای باشگاه ارسال خواهد شد.

از سیر تا پیاز بیمه ای ها هفته آتی ارایه خواهد شد/ظرفیت ثبت نام محدود است

شایان ذکر است نشست هفته آتی باشگاه نیز به بررسی صنعت بیمه اختصاص دارد تا تحلیل بنیادین سه نماد "البرز"، "پارسیان" و "آسیا" با همکاری کارگزاری بانک پارسیان ارایه شود.

برهمین اساس با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای باشگاه تقاضا می شود حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نامه نشست صنعت بیمه

http://www.boursenews.ir/fa/forms/29

همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.


گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه ساعت 15 تا 17:30

مکان برگزاری:

تهران خیابان قائم مقام فراهانی روبه روی تهران کلینیک خیابان هشتم پلاک 24 طبقه اول کارگزاری بانک پارسیان



اشتراک گذاری :
ارسال نظر