بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نشست تحلیلی این هفته به صنعت بیمه اختصاص یافته تا بررسی وضعیت بنیادی شرکت های بیمه البرز، پارسیان و آسیا محور این جلسه قرار گیرد.
کد خبر : ۱۳۹۰۶۵
نویسنده :
کیوان فر
باشگاه مشتریان بورس نیوز سه شنبه هفته جاری با همکاری کارگزاری بانک پارسیان زیر و بم صنعت بیمه را مورد تحلیل قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نشست تحلیلی این هفته به صنعت بیمه اختصاص یافته تا بررسی وضعیت بنیادی شرکت های بیمه البرز، پارسیان و آسیا محور این جلسه قرار گیرد.

در همین راستا از کلیه اعضای باشگاه تقاضا می شود با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن برگزاری نشست، حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام کنند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/29

همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.


گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه ساعت 15 تا 17:30

مکان برگزاری:

تهران - خیابان قائم مقام فراهانی روبه روی تهران کلینیک خیابان هشتم پلاک 24 طبقه اول کارگزاری بانک پارسیان


در پایان شایان ذکر است در جلسه هفته گذشته باشگاه وضعیت صنعت حمل و نقل با تحلیل بنیادین چهار نماد "حکشتی"، "حسینا"، "حتوکا" و "توریل" مورد بررسی قرار گرفت و در پایان جلسه از اعضای باشگاه حاضر در نشست پیرامون انتخاب این صنعت، میزان تسلط تحلیلگر و کیفیت ارایه مطالب و نیز بروز و کاربردی بودن اطلاعات و مفروضات تحلیل نظرسنجی به عمل آمد که نتایج آن در جدول ذیل قابل مشاهده است.

بیمه ای ها مهمان نشست تحلیلی این هفته باشگاه مشتریان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر