بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر : ۱۳۹۳۶۴
سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت هوشمند با هدف کاهش هزینه‌های دولت و حذف تجمیع انواع کارت‌های مردم در ادارت ثبت احوال کشوراست.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد، عبدالرحیم رحیمی در نشست مدیریت منابع انسانی ثبت احوال کشور گفت: کارکنان این اداره باید در تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعه کنندگان مقدم بر کارکنان سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشند. جمعیت به عنوان شاخص اصلی در توسعه هر منطقه محسوب می‌شود و برنامه ریزی‌ها و نیز اعتبارات به مناطق بر اساس شاخص جمعیت انجام می شود.

سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: ثبت احوال با ارائه آمار صحیح از جمله وقایع حیاتی تولد و مرگ و میزان جمعیت و آمار ازدواج و طلاق می تواند مسوولان شهرستان گچساران را در برنامه ریزی برای توسعه و حل مشکلات فراروی مردم منطقه کمک کند.

تقی پور عنوان کرد: صدور کارت هوشمند با هدف کاهش هزینه های دولت و حذف تجمیع انواع کارت های مردم در ادارت ثبت احوال کشور است.

وی گفت: اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و ماموریت های ثبت احوال همکاری مسئولین را برای مرتفع کردن مشکلات این سازمان را از آنان می طلبد.

سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور افزود: مسئولین شهرستان گچساران در زمینه رفع مشکلات این اداره همکاری های لازم را داشته باشند. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر