بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر : ۱۳۹۶۳۴
پسر جواني که تحت پوشش مسافر اقدام به زورگيري مي‌کرد، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش ابتکار، ساعت 4 و 30 دقيقه يکم آبان ماه اکيپ گشت انتظامي يگان امداد در حين گشت زني در مسير شمال به جنوب اتوبان صياد شيرازي پايين‌تر از پل پاسداران به يک دستگاه خودرو پژو آردي که در حالت غير عادي رانندگي مي‌نمود، مشکوک شدند. 

در ادامه ماموران متوجه فردي شدند که در کنار راننده نشسته و در حال ضربه زدن با چاقو به راننده است که با مشاهده اکيپ گشت از خودرو پياده و متواري شد و پس از تعقيب و گريز، متهم که خود را بعدا به هويت "بنيامين” ساکن پاسداران، خيابان دولت معرفي نمود، دستگير شد.

در بازرسي از متهم 1 عدد چاقو به هماره آچار کشف گرديد و پس از آن راننده مجروح خودرو مذکور خود را به هويت "احسان” معرفي و بيان داشت که متهم را به عنوان مسافر سوار نموده که پس از طي مسيري به سمت وي حمله ور شده و با ضربات چاقو در خواست پول و خودرو را نموده است.

سرهنگ اقبال اماني رييس کلانتري 102پاسداران با تاييد اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در ‌‌نهايت شاکي توسط اورژانس به بيمارستان امام حسين منتقل گرديد و متهم که وضعيت مالي خوبي نيز داشت به عنوان سارق زورگير به همراه آلات و ادوات جرم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به کلانتري منتقل شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴
زورگیر عزیز نگران نباش چند وقت دیگه با کلی تجربه بهتر آزاد میشی به این کارهات البته با درجات بالاتر ادامه میدی